  • 21. Data: 2015-10-26 10:27:09
    Temat: Re: limity wielkości plików do uploadu
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 23 października 2015 22:51:56 UTC+2 użytkownik szomiz napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale wolno twierdzic, ze ladne i ladniej sie nie da. A pozniej podwinac ogon,
    > a jeszcze pozniej strzelic focha...

    > Moim zdaniem to nie zadziala.
    >
    > sz.

    Rzeczywiście, testowałem w robocie a pisałem z pamięci.

    zm="a:\pr\aaa.avi.mpg.mpeg.x"
    alert( zm.match(/(.avi|.mpeg|.mpg)\w*$/) );

    Nie krytykuję ludzi za brak wiedzy.
    Ale bardzo krytykuję polityków, bo ci, jak lekarze,
    powinni być nieomylni lub otaczać się ludźmi nieomylnymi.

    Andrzej.

  • 22. Data: 2015-10-28 17:26:11
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    > Ciekawe czy pytający sobie już poradził.

    Poradziłem sobie ale inaczej, bo używam kontrolki multifile z jQuery
    (może być do 7 plików a nie jeden) i biblioteki
    https://github.com/stvnthomas/CodeIgniter-2.1-Multi-
    Upload
    . Sprawdzam rozmiary plików w PHP, po uploadzie a przed walidacją
    formularza. Działa mi.

    Dzięki za odpowiedzi.

  • 23. Data: 2015-11-04 22:22:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 02:27:09 -0700 (PDT), n...@t...net.pl napisał(a):

    > Rzeczywiście, testowałem w robocie a pisałem z pamięci.
    >
    > zm="a:\pr\aaa.avi.mpg.mpeg.x"
    > alert( zm.match(/(.avi|.mpeg|.mpg)\w*$/) );

    Kropka dopasowuje dowolny znak.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2015-11-04 22:41:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Oct 2015 18:50:00 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > I to nawet "przestarzałe" :-)
    > http://toddmotto.com/deprecating-the-switch-statemen
    t-for-object-literals/

    Piękny przykład na prawdziwość twierdzenia, że lepsze jest wrogiem dobrego.

    Pierwszą załamkę zaliczyłem widząc, że:
    drinks[type]();
    jest "more maintainable and readable".

    Drugą zaś na widok końcowej postaci funkcji getDrink().

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2015-11-05 10:24:20
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 4 listopada 2015 22:22:04 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Kropka dopasowuje dowolny znak.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    zm="a:\pr\aaa.mpg.mpg";
    zm1=/(.avi|.mpeg|.mpg)\w*$/.test(zm);
    alert(zm1); // pokaze "true" bo na koncu jest ".mpg"

    zm="a:\pr\aaa.mpgampg";
    zm1=/(.avi|.mpeg|.mpg)\w*$/.test(zm);
    alert(zm1); // pokaze "false" bo na koncu jest "ampg"

    Dzięki za zwrócenie uwagi ale przynajmniej się dowiedziałem,
    że w nawiasach okrągłych kropka to prawdopodobnie jednak znak.

    W mojej praktyce regularne wykorzystywałem tylko w trzech
    przypadkach:
    - w moich aplikacjach giełdowych przy transferze danych do DOSa
    zamieniałem przecinki separujące na średniki a przecinki dziesiętne
    na kropki, ale to już historia,

    - zamiana plogonków przy transferze danych osobowych z DOSa do MySQL,

    - w systemie do zarządzania korespondencją do wycinania stylów
    przy przenoszeniu fotek metodą drag&drope pomiędzy emeile/.doc/MySQL.

    ...czyli raczej proste zastosowania stąd nie mogę siebie nazwać
    specjalistą od regularnych.

    Andrzej.

  • 26. Data: 2015-11-05 20:49:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 01:24:20 -0800 (PST), n...@t...net.pl napisał(a):

    > zm="a:\pr\aaa.mpgampg";
    > zm1=/(.avi|.mpeg|.mpg)\w*$/.test(zm);
    > alert(zm1); // pokaze "false" bo na koncu jest "ampg"

    Sprawdziłeś?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2015-11-06 09:28:52
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 20:49:28 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Sprawdziłeś?
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl
    Jak zwykle ja, co innego testowałem a co innego napisałem.
    Kropka rzeczywiście porównuje tu dowolny znak.

    Sorry.

    Andrzej.