  • 1. Data: 2009-02-27 17:21:25
    Temat: Asus Eee PC 900 - odgłosy pracy
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Witam

    Leży przede mną Asus Eee PC 900 - wszystko byłoby pięknie,
    gdyby nie potępieńcze odgłosy generowane prawdopodobnie
    przez zasilanie podświetlenia ekranu. Na maksymalnej jasności
    wizg słyszę z kilku metrów, gdy zjedzie się trochę
    z podświetleniem - jest ciszej, ale dalej dokuczliwie.

    Czy to normalne? Czy może ten akurat egzemplarz nie jest do
    końca sprawny?

    pozdrowienia,
    shadow

  • 2. Data: 2009-02-27 17:33:25
    Temat: Re: Asus Eee PC 900 - odgłosy pracy
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 27 luty (piątek),
    znalazłem donos TW *Tomasz Potega*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Czy to normalne?

    Nie.
    > Czy może ten akurat egzemplarz nie jest do końca sprawny?

    Stawiam na uszkodzone (poluźnione) elementy elektroniki oświetlenia.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2009-02-27 18:42:17
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Nie.

    No tak, czyli ledwo wyszedł z pudełka i już będzie wracał.
    Dzięki za informację.

    > Stawiam na uszkodzone (poluźnione) elementy elektroniki oświetlenia.

    Okazuje się, że dzieje się tak tylko przy zasilaniu z baterii.
    Przy podpiętym zasilaczu jest zdecydowanie lepiej - coś tam
    słychać, ale zupełnie to nie przeszkadza - jednak trochę głupio
    trzymać takie urządzenie "na smyczy".

    pozdrowienia,
    shadow

  • 4. Data: 2009-02-27 19:55:57
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 27 luty (piątek) gdy o godz. 18:21 *Tomasz Potega* napisał(a):

    > Czy to normalne? Czy może ten akurat egzemplarz nie jest do
    > końca sprawny?

    Wadliwy sztuk :) zapewne świetlówka pada :)

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 5. Data: 2009-02-27 21:00:41
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Chichotek wrote:
    > Wadliwy sztuk :) zapewne świetlówka pada :)

    Raczej poskapili zywicy do zalewania dlawikow. Tak czy inaczej
    reklamowalbym.

    k,

  • 6. Data: 2009-02-27 22:34:18
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    KILu pisze:
    > Raczej poskapili zywicy do zalewania dlawikow. Tak czy inaczej
    > reklamowalbym.

    Na to wygląda - pytanie, czy uznają reklamację. Oby :)

    pozdrowienia,
    shadow

  • 7. Data: 2009-02-28 09:03:34
    Od: "MK_102" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Chichotek" <z...@y...cy> napisał w wiadomości
    ?
    > Wadliwy sztuk :) zapewne świetlówka pada :)

    Jaka świetlówka? Ten model ma podświetlanie LED.

    --
    Pozdrawiam.
    MK

  • 8. Data: 2009-02-28 11:12:08
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 28 luty (sobota) gdy o godz. 10:03 *MK_102* napisał(a):

    > Jaka świetlówka? Ten model ma podświetlanie LED.

    To jakis odpowiednik świetlówki w Ledzie... :)

  • 9. Data: 2009-02-28 11:13:01
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 27 luty (piątek) gdy o godz. 23:34 *Tomasz Potega* napisał(a):

    > Na to wygląda - pytanie, czy uznają reklamację. Oby :)

    Powinni, ostatnio serwis Asusa naprawia wszystko i jest bardzo tolerancyjny.
    Pewnie sie nudza z powodu kryzysu :D

  • 10. Data: 2009-02-28 12:23:58
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Sklep stanął na wysokości zadania - mam w tej chwili drugi,
    już cichy egzemplarz. Dopiero teraz można myśleć o jakimkolwiek
    użytkowaniu sprzętu :)

    Dzięki wszystkim za informacje.

    pozdrowienia,
    shadow