  • 1. Data: 2009-02-27 14:59:19
    Temat: Kiedy potanieją części komputerowe ??
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

    Witam

    Grupowicze czy jest jakaś szansa że ceny gratów komputerowych będą spadać a
    nie rosnąć ??

    Dlaczego niektóre monitory LCD (19") o formacie 4:3 są droższe od
    panoramicznych ??

  • 2. Data: 2009-02-27 15:02:31
    Temat: Re: Kiedy potanieją części komputerowe ??
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    aroslaw pisze:
    > Witam
    >
    > Grupowicze czy jest jakaś szansa że ceny gratów komputerowych będą
    > spadać a nie rosnąć ??

    Szansa zawsze jest.

  • 3. Data: 2009-02-27 15:24:12
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    aroslaw jest autorem poniższej notatki:

    > Dlaczego niektóre monitory LCD (19") o formacie 4:3 są droższe od
    > panoramicznych ??

    5:4. pewnie zastosowana jest tam jakaś prawdziwa matryca (*VA)

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 4. Data: 2009-02-27 15:31:57
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Narazie szans na obniżkę nie ma. Marże są tak niskie, że nie da się nie
    podnieść ceny i zarabiać. Kurs euro i dolara robi swoje.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2009-02-27 16:48:32
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "aroslaw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a nie rosnąć ??
    >
    > Dlaczego niektóre monitory LCD (19") o formacie 4:3 są droższe od

    Już zaczynają coś przebąkiwać o "realnej cenie za 1E w okolicy 10zł". Wiec
    gotuj sie na podwyżki (i to znaczne) a nie obniżki.

  • 6. Data: 2009-02-27 18:22:19
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 27-02-2009 16:31, krzysiek82 pisze:
    > Narazie szans na obniżkę nie ma. Marże są tak niskie, że nie da się nie
    > podnieść ceny i zarabiać. Kurs euro i dolara robi swoje.

    Zawsze można kupować na promocjach w marketach. Mimo "niskich marż"
    konkurencji da się sprzedawać jeszcze 30% taniej.

  • 7. Data: 2009-02-27 18:23:48
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 27-02-2009 15:59, aroslaw pisze:

    > Dlaczego niektóre monitory LCD (19") o formacie 4:3 są droższe od
    > panoramicznych ??

    Bo powinny. Przy tej samej przekątnej mają przecież większą powierzchnię.

  • 8. Data: 2009-02-27 18:37:36
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "CeBeR" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    http://i211.photobucket.com/albums/bb284/some1_PL/fo
    rum/16_10/extra/lcdsizes.gif

    panorama - 410 x 257 mm=

    nie panorama 376 x 301mm=

    czyli panoramy mają mniejsża powierzchnie ok 10 % niż 4:3

  • 9. Data: 2009-02-27 19:54:10
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 27 luty (piątek) gdy o godz. 19:22 *CeBeR* napisał(a):

    > Zawsze można kupować na promocjach w marketach. Mimo "niskich marż"
    > konkurencji da się sprzedawać jeszcze 30% taniej.

    Gdyz bo "markety" naprawde sprzedają bez Vatu... Nasz kochany Rząd zwraca mi
    podatek Vat w zamian za zbudowanie nowego marketu gdzies tam i nowe miejsca
    pracy... stąd wzieły sie reklamy M&M że teraz cena jest bez Vatu...

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 10. Data: 2009-02-27 19:55:07
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 27 luty (piątek) gdy o godz. 15:59 *aroslaw* napisał(a):

    > Grupowicze czy jest jakaś szansa że ceny gratów komputerowych będą spadać a
    > nie rosnąć ??

    Było taniej we wrześniu gdy dolar był po 2,05zł... teraz bedzie taniej jak
    dolar spadnie poniżej 2.80, inaczej nie ma sznas