  • 1. Data: 2009-04-07 10:04:07
    Temat: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;)
    Od: Mia <m...@o...pl>

    Hejka
    Ktoś mógłby mi doradzić? Chciałam wstawić coś nowszego do mojego garażu,
    ale nie jestem przekonana co. Sprawa jest prosta - motocykl musi być
    lekki i sterowny - ważę 54 kg i jeżdżę głównie po mieście. W tej chwili
    mam GS obudowaną w plastik. Nowy też powinien wyglądać szosowo-sportowo.
    Planem B jest kupienie po prostu nowszej GS500F, ale mocy czasem brakuje...

    Myślałam o:
    KAWASAKI EX 650R (Ninja 650R) - siedziałam na nim, wiadomo - cięższy od
    GS i chyba siodło wysoko :/ A poza tym w zeszłym roku było ich na pęczki
    a teraz na allegro cztery O_O
    SUZUKI SV 650 S - lżejszy od powyższego?

    Czekam na propozycje ;)
    pozdrawiam
    Mia

  • 2. Data: 2009-04-07 10:31:05
    Temat: Re: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Mia pisze:

    > Czekam na propozycje ;)

    Fazer 600, można go w razie potrzeby obniżyć lub kupić już obniżony. Nie
    napisałaś ile masz wzrostu. Myślę że tak czy siak kluczowa będzie
    przymiarka w salonie lub komisie. Wysokość siodła to jedno, ale często
    decydujaca jest szerokość siodła i motocykla przy baku i położenie
    środka ciężkości.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-04-07 14:33:08
    Od: Mia <m...@o...pl>

    > Fazer 600, można go w razie potrzeby obniżyć lub kupić już obniżony. Nie
    > napisałaś ile masz wzrostu.

    173

    > Wysokość siodła to jedno, ale często
    > decydujaca jest szerokość siodła i motocykla przy baku i położenie
    > środka ciężkości.

    Na siedzisko GS'a nie narzekam. Choć na trasie plecy (bolące) czuje
    dosyć szybko... Może to kwestia złej techniki, ale gdyby bardziej na
    baku dało się położyć to wydaje mi się, że wygodniej by było.
    A środek to im niżej, tym lepiej, co nie?

    Dzięki i pozdrawiam
    Mia

  • 4. Data: 2009-04-07 14:57:56
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    yo!

    kumpela kupila przed chwila cos takiego:

    http://www.shearwatermotorcycles.com.au/images%20spe
    cials/new%20er%206%20f.jpg

    a wielga nie jest.

    szynszyll
    xtz750

    p.s. to jest ER6F

  • 5. Data: 2009-04-07 15:11:54
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Mia" <m...@o...pl> wrote

    > 173

    To Ty kawal baby jestes :-), w sumie wszystkie
    sportowe, sportowo-turystyczne 600-tki beda ok
    z zalooooozenia sa lekkie a mocy to im na pewno nie brakuje.
    Ja z racji zboczenia, polecal bym:

    V2: SV 650 SF ABS 203kg w stanie zalanym z pelnym bakiem.
    R4: GSX-R 600 196kg jak wyzej <-- i moze byc caly bialy np. :-)
    pod frenche idealny.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-04-07 19:04:07
    Od: p...@p...fm

    cześć poprzednie 3 sezony dosiadałem Fazera 600 myślę że to będzie
    odpowiednia maszyna dla Ciebie
    zwrotna z fajnym przyspieszeniem niezbyt wściekła
    same plusy
    pozdrawiam Przemo Buell XB12XT

  • 7. Data: 2009-04-07 20:51:45
    Od: Mia <m...@o...pl>

    > V2: SV 650 SF ABS 203kg w stanie zalanym z pelnym bakiem.

    No o tym też myślałam. Muszę przetestować.

    > wszystkie sportowe, sportowo-turystyczne 600-tki beda ok
    > z zalooooozenia sa lekkie a mocy to im na pewno nie brakuje.
    > R4: GSX-R 600 196kg jak wyzej

    Szaleniec! Po co mi więcej niż 60 KM po mieście i przy mojej posturze?
    Tylko krzywdę sobie łatwiej zrobić.

    pozdrawiam
    Mia

  • 8. Data: 2009-04-07 21:02:24
    Od: Mia <m...@o...pl>

    szynszyll pisze:
    > yo!
    >
    > kumpela kupila przed chwila cos takiego:
    >
    > p.s. to jest ER6F

    No właśnie o tym myślałam pisząc EX 650R, jeno mi się oznaczenia
    pokrzaniły. Niestety wysoki i ciężki mi sie wydawał.

    Oznaczenia ER6F i Ninja 650R np. na Allegro są stosowane zamiennie
    (patrząc po fotkach). Czy słusznie?

    M.

  • 9. Data: 2009-04-07 21:04:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-07 23:02:24 +0200, Mia <m...@o...pl> said:

    > Oznaczenia ER6F i Ninja 650R np. na Allegro są stosowane zamiennie
    > (patrząc po fotkach). Czy słusznie?

    Jeśli nic nie poknociłem, to to drugie jest oznaczeniem hamerykanckim.
    Oni tak mają, że jak oplasticzone Kawasaki, to musi być Nindża.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 10. Data: 2009-04-07 21:07:30
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Mia"

    > No właśnie o tym myślałam pisząc EX 650R, jeno mi się oznaczenia
    > pokrzaniły. Niestety wysoki i ciężki mi sie wydawał.

    nie no - wysoki? na tym osoba 172 cm wzrostu - czyli ja - siedzi z ugietymi
    nogami po postawieniu ich na ziemi
    lekkie to jest, siadz i sie moze przejedz, a nie patrz jak wyglada
    do tego basen raz w tygodniu i nawet duze beemki przestaja byc ciezkie:-)

    ps
    posturze:-) ciekawe co maja powiedziec dziewczyny metr 50 w kapeluszu o
    wadze sredniego psa pomykajace na wszystkim co sie da

    --
    ania - co odpuscila basen i zobaczy jak dlugo beda lekkie:-)