  • 11. Data: 2009-03-11 08:53:31
    Temat: Re: martwe piksele ale zywe
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Ciemnotą ludzi nie karm;) Żaden program nie naprawi uszkodzenia
    > sprzętowego. Jeśli to są naprawdę uszkodzenia sprzętowe to nic im nie
    > pomoże.

    Wiecej wiary Kolego. Szansa mała, ale jest. Pomysł zasadza sie
    na tym, by "merdać" okolicznymi subpikselami i modlic sie, by
    jakiś "podmuch" poruszyl tym zamrozonym. Przeciez to ciecz.

    pozdro
    --
    A S

  • 12. Data: 2009-03-11 12:43:47
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież dopisałem:
    > A czytałem opinie ludzi, którzy twierdzą, że rozruszanie martwych pikseli
    > takimi programami pomogło.

    ja tak miałem, znaczy podobnie, bo kupowałem monitor z podobno uszkodzonym
    pixem, podczas oględzin w sklepie nie znalazłem go, więc czym prędzej
    kupiłem :P w domu wyskoczył po jakimś czasie podczas jakiegoś filmu,
    zapuściłem te udpix co podałeś, i najpierw bardzo zblakł hot pixel a teraz
    jest w pełni sprawny, może miałem szczęście, bo kolega hota tym nie
    uratował, co prawda nie stosował go zbyt długo