  • 1. Data: 2009-10-16 18:40:05
    Temat: mdel brylowy wezla kratownicy--w jakim programie?
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    w jakim programie mozna by zamodelowac węzeł kratownicy aby usyskać mapy na
    blachach wezlowych z widokiem naprężeń Misesa( HUbera)?.
    Mam bardzo skąplikowany węzeł z odwroconym o 90 stopni gornym pasem i jest tam
    kilka blach w krotych moga pojawić sie naprężenia cięzkie do zdiagnozowania
    podczas przyblizonych obliczeń w 2D. POnieważ nie jestem pewien tych
    przyblizonych obliczen chcialem to sprawdzic programem do modelowania
    bryłowego.
    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-10-16 21:20:38
    Od: Slavius <s...@g...com>

    Spróbuj jakiś program wykorzystujący metodę elementów skończonych.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_element%C3%B3w_s
    ko%C5%84czonych
    Podane są linki do programów. Wiem, że Calculix jest darmowy. Jedynym
    problemem jest trudność w podaniu geometrii.

  • 3. Data: 2009-10-23 08:20:04
    Od: jureko <j...@p...fm>

    On 16 Paź, 20:40, "krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > w jakim programie mozna by zamodelowac węzeł kratownicy aby usyskać mapy na
    > blachach wezlowych  z widokiem naprężeń Misesa( HUbera)?.

    Udało Ci się zrobić ten węzeł?
    Bardzo jestem ciekaw wyników no i wogóle metodologii. Byłaby szansa że
    się podzielisz tutaj wynikami?
    --
    pozdrawiam
    jureko