  • 1. Data: 2009-10-03 19:34:08
    Temat: Skad sie bierze os obrotu ?
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    chce sobie zrobic hustawke typu
    ---------
    0

    Zakres obrotu okolo 10 stopni, jedno ramie dlugosci
    ok. 50 cm, drugie - ok. 80 cm. Szerokosc - ok. 50 cm.
    Udzwig: po 50 kg na kazdym ramieniu.
    Cala 'praca' tej hustawki to bedzie wykonanie jednego
    przechylu. Ale nie bedzie to urzadzenie jednorazowego uzytku :)

    Mam w zwiazku z tym takie pytania:
    1) czy warto zrobic to na lozyskach, czy tez po prostu wziac
    profil kwadratowy ustawiony na sztorc ? Albo wstawic rurke w rurke ?
    2) jezeli lozyska - to skad wziac os obrotu ? Czy musze jakos
    specjalnie wytoczyc, czy wystarczy kawalek rurki stalowej, kupionej na
    skladzie budowlanym ?

    Macie jakies rewolucyjne pomysly, dzieki ktorym zrobie taka hustawke
    w 10 minut i zerowym kosztem ? :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2009-10-03 19:37:05
    Temat: Re: Skad sie bierze os obrotu ?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Może zawias?
    Konrad

  • 3. Data: 2009-10-03 19:45:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    Ja to bym zrobił huśtawkę ze sznurkiem. Ale ja to truskawki z cukrem, wiesz jak
    jest.

  • 4. Data: 2009-10-03 20:38:54
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ja to bym zrobił huśtawkę ze sznurkiem. Ale ja to truskawki z cukrem,
    wiesz jak
    > jest.

    To nie ma byc hustawka 'bujana' tylko 'przechylna'.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-10-03 20:40:53
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Może zawias?

    Bingo! Wielkie dzieki. Ze tez sam na to nie wpadlem...
    Za krotko myslalem.

    Ale zebyscie wiedzieli, po co mi ta hustawka i co chce
    z jej pomoca zastapic, to byscie sie niezle usmiali.

    Jak zrobie, to sie pochwale.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 6. Data: 2009-10-04 05:48:08
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    pluton pisze:

    > Bingo! Wielkie dzieki. Ze tez sam na to nie wpadlem...
    > Za krotko myslalem.
    >
    > Ale zebyscie wiedzieli, po co mi ta hustawka i co chce
    > z jej pomoca zastapic, to byscie sie niezle usmiali.

    Będziesz dźwigał Ziemię :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2009-10-04 06:35:10
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Oct 3, 10:40 pm, "pluton" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Za krotko myslalem.
    >
    > Ale zebyscie wiedzieli, po co mi ta hustawka i co chce
    > z jej pomoca zastapic, to byscie sie niezle usmiali.

    To proste. Katapultę budujesz, na wypadek oblężenia twojej piwniczki.
    Konrad

  • 8. Data: 2009-10-04 06:48:19
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Będziesz dźwigał Ziemię :)

    Bede dzwigal Wode (ognista) :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 9. Data: 2009-10-04 07:29:20
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    pluton pisze:

    > Bede dzwigal Wode (ognista) :)

    Podobno nikt z Nią nie wygrał...

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2009-10-04 09:15:46
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    pluton pisze:

    > To nie ma byc hustawka 'bujana' tylko 'przechylna'.

    Ale też może wisieć na sznurku.

    _________
    / \ | |