  • 11. Data: 2023-07-20 18:56:16
    Temat: Re: [media] Kierowcy to debile
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.07.2023 o 21:06, J.F pisze:

    > A ten zestaw naprawczy, to co?

    Pojęcia nie mam, nigdy nie używałem swojego zestawu naprawczego. Ja go
    tylko prawdopodobnie wożę :-)

    > Bo jak sie sruby nie chcą odkrecic, albo koło zejść z piasty ...
    > to moze by zestaw naprawczy?

    Ja tam wzywam pomoc drogową :-)

    > Ale po co, skoro płacę za assistance ..

    Ciężko z Tobą :-)

    > Czy umieją to nie wiem, ale przy okazji bym przeszkolil.
    > Tylko okazja coraz rzadziej :-)
    >
    > Na kursie PJ nie uczą, to skąd ma umieć?

    Kobiety? One chyba nie są stworzone do samodzielnej zmiany kół :-)

    > P.S. scenka z kursu:
    > -prosze wrzucic luz.
    > -a co to jest luz ?

    No bo też znajdź luz w Twizy :-)

  • 12. Data: 2023-07-20 19:07:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.07.2023 o 13:32, _Master_ pisze:

    > Jest równouprawnienie. Baby do roboty ;-)
    >
    > To pisałem ja. Ja umiem zmieniać koło nawet w kombajnie

    Górniczym?

    > PS. A jest jeszcze gorzej. To samo dotyczy rowerów.
    >
    > Ludzie oddają do serwisu żeby nasmarować czy wyregulować linki.
    >
    > Wymiana dętki ich przerasta.

    A takie wycentrowanie koła :-)

  • 13. Data: 2023-07-21 15:51:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2023 14:58:45 +0200, _Master_

    > Łajza życiowa ukrywa się pod przykrywką wolności w czekaniu na pomoc.

    Już zaczynasz te swoje projekcje? Szybko poszło.

    > A jak zbraknie pomocy i będziesz musiał sam sobie radzić?

    To sobie wtedy poradzę.

    > Umiesz sklecić szałas czy porąbać drewno żeby się ogrzać?

    Doprawdy, nie jesteś jakiś wyjątkowy jeśli to potrafisz,
    i nadal nie zmienia faktu, że wolę jak to zrobi za mnie
    ktoś inny.

    Jak ogarniesz te elemene rzeczy, to wróć, "wolnościowcu".

    > Ze wstydu bym się spalił jakby laweciarz przyjechał mi koło zmienić

    Ja bym się palił ze wstydu jakbym pisał takie brednie jak ty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2023-07-21 15:58:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2023 14:53:53 +0200, _Master_

    > Mało w życiu widziałeś.

    Ależ nie wątpię że takich głąbów jak ty jest więcej.

    > Ja się nigdzie bez dojazdówki nie ruszam.

    Zabierz czasem mózg ze sobą, lepiej na tym wyjdziesz.

    > po co płacić ubezpieczenie jak nikogo nie stuknąłeś do tej pory ;-)

    Dokładnie 3 tygodnie temu mi samochód ukradli.
    Po to płacę ubezpieczenie między innymi.

    > Tak korzystam z assistanców ale to jest do godziny czekania

    Niewielka cena za czyste paznokcie. Ale ty pewnie z tych co brud nosi tam
    notorycznie, zapocone łachy, więc różnicy ci nie zrobi.

    > A raz trafiłem na takiego co się rozmyślił po 3 godzinach i łaskawcy
    > szukali drugiego.

    Czyli miałeś koło dojazdowe, a jednak czekałeś aż ci przyjadą wymienić z
    ubezpieczenia? Eh, typowy konfederacki hipokryta, obraża innych a robi to
    samo.

    > W 15 min. zakładam sobie dojazdówkę i mogę dalej jechać.

    No, ale jednak korzystałeś z AC i czekałeś...

    > Miałeś kiedyś płaczące dziecko w aucie?

    Raczej bardzo rzadko. Umiem wychowywać dzieci.

    > PS. czy dziś do auta dają lewarek? Też się go bezsensownie wozi.

    Kto wozi, ten wozi. Ja wyciągnąłem i leży w garażu.

    > A ile systemów bezpieczeństwa za gruby szmal trzeba wozić.

    Ja korzystam z systemów które mam an pokładzie, a czasem nawet dokładam.

    > Także ten.. Z ekofaszystą nie wygrasz ;/p-)

    Ty wiesz to najlepiej, konfederacki dzbanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2023-07-21 17:07:28
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w

    > On Wed, 19 Jul 2023 19:27:27 +0200, io wrote:
    [...]
    > Ale po co, skoro płacę za assistance ..

    Gdyby nie spacja przed .. zamiast ..., to bym się nawet z Tobą zgodził :)

    > P.S. scenka z kursu:
    > -prosze wrzucic luz.
    > -a co to jest luz ?

    Eeee...

    - to gdzie zaparkować, żeby kreskę spokojnie wciągnąć? Bo ta na jezdni
    wzdłuż to za długa jest...

    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2023-07-21 17:12:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.07.2023 o 15:51, Myjk pisze:
    > Thu, 20 Jul 2023 14:58:45 +0200, _Master_

    > Już zaczynasz te swoje projekcje? Szybko poszło.

    > To sobie wtedy poradzę.

    To sobie wtedy NIE poradzisz.

    > Doprawdy, nie jesteś jakiś wyjątkowy jeśli to potrafisz,
    > i nadal nie zmienia faktu, że wolę jak to zrobi za mnie
    > ktoś inny.

    No właśnie to badanie dowodzi, że jest :-)

  • 17. Data: 2023-07-21 17:22:07
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    _Master_ w
    > Ja umiem zmieniać koło nawet w kombajnie

    To *koło* na wymianę, to masz w garażu, czy może "na polu"...
    No i ciekawe jest (dla służb), skąd masz fele nadmiarowe...

    > PS. A jest jeszcze gorzej. To samo dotyczy rowerów.
    > Ludzie oddają do serwisu żeby nasmarować czy wyregulować linki.

    To jest normalne, ludzie chcą korzystać z rowerów, i stać ich na oddanie do
    serwisu po sezonie (pracują, zarabiają, dają zarobić fachowcom...)

    > Wymiana dętki ich przerasta.

    Potrafisz stenty wszczepić?

    No to WYPIERDALAJ!!!

    --
    Tomasz

  • 18. Data: 2023-07-21 18:37:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 17:07:28 +0200, To.Ja wrote:
> [...]
    >
    > Eeee...
    >
    > - to gdzie zaparkować, żeby kreskę spokojnie wciągnąć? Bo ta na jezdni

    No ale skad ma wiedziec co to jest luz?
    Albo np jak sie tankuje paliwo na stacji, czy zmienia koło?

    Chłopakowi to tatus pokaże, dziewczynie niekoniecznie.
    A jak nie mieli samochodu w rodzinie?

    J.

  • 19. Data: 2023-07-22 21:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jul 2023 17:22:07 +0200, w <u9e7mf$81l$1$TomN@news.chmurka.net>,
    "To.Ja" <t...@p...invalid> napisał(-a):

    > Potrafisz stenty wszczepić?
    >
    > No to WYPIERDALAJ!!!

    On nawet nie wie co to stenty...

  • 20. Data: 2023-07-27 07:58:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Jul 2023 17:12:48 +0200, io

    > To sobie wtedy NIE poradzisz.

    Poradzę sobie sprawniej niż ten konfederata zafajdany co myśli że pozjadał
    wszystkie rozumy i umiejętności.

    > No właśnie to badanie dowodzi, że jest :-)

    To badanie dowodzi, że większość ma to w dupie, bo dziura w oponie
    normalnemu człowiekowi przydarza się raz na 5-10 lat (mnie się zdarza
    częściej, bo ja się wożę po budowach, tam większe prawdopodobieństwo że się
    złapie śrubę/gwoździa albo przetnie oponę na gruzie, co zresztą mnie
    spotkało ostatnio), a skoro się płaci AC, to się z niego korzysta zamiast
    się brudzić i pocić -- tendencję do niekorzystania z AZ mają starsi, bo się
    boją utraty zniżek i to mówi to badanie. Inna sprawa, powtarzam, przy
    oponach bez dętki można jeszcze spokojnie jechać, czasem trzeba
    podpompować, przy parkowaniu odpowiednio stanąć aby śruba nie była na
    zagięciu opony bo się wtedy rozszczelnia i szybciej ucieka.

    --
    Pozdor
    Myjk