  • 11. Data: 2024-01-01 11:16:39
    Temat: Re: microSDXC (uses shared SIM slot)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.01.2024 o 09:37, PiteR pisze:

    > ta ciekawe
    > karta w MediaMarkt Samsung 512gb evo kosztuje 169zł
    > a ile kosztuje w telefonie taka pamięć?

    A co tam musisz nosić? Bibliotekę Aleksandryjską i cały Internet?

    W dzisiejszych "cloudach" się pracuje a filmy lecą online. Zdjecia? Też
    mam w chmurze. Mam 128GB Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nim.
    Odpalam inny i mam na powrót.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-01-01 17:41:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-01 o 11:16, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Odpalam inny i mam na powrót.

    Chyba że chmura zdechnie albo wadza skasuje z jutuba niekoszerny film ;-)

  • 13. Data: 2024-01-03 01:05:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:umu3fh$203k1$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > Zdjecia? Też mam w chmurze. Mam 128GB Jak mi zajebią/zgubię
    > telefon to chuj z nim. Odpalam inny i mam na powrót.

    Widzisz masz swoj punkt widzenia jak d. kazdy ma swoją.

    A mój jest taki żeby nikt nigdy tych filmów nie zobaczył więc w chmurze
    wypuszczasz je z rąk. (zakładam, że telefon nie szpieguje tzn nie
    uploaduje filmów potajemnie)

    Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nimi, filmy mają przepaść na
    dnie piekła. Byleby nikt ich nie odzyskał. Nagram sobie nowe.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2024-01-03 01:49:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2024 o 01:05, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > A mój jest taki żeby nikt nigdy tych filmów nie zobaczył więc w chmurze
    > wypuszczasz je z rąk. (zakładam, że telefon nie szpieguje tzn nie

    Ja nie nagrywam pornoli telefonem :D

    > Jak mi zajebią/zgubię telefon to chuj z nimi, filmy mają przepaść na
    > dnie piekła. Byleby nikt ich nie odzyskał. Nagram sobie nowe.

    Nowe filmy nie rajcują tak jak stare. Na nowych filmach masz krótszego i
    baby są starsze i grubsze :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-01-03 07:42:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un2b03$27k20$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Ja nie nagrywam pornoli telefonem :D

    za słaba jakość? masz statywy i kamery?

    > Nowe filmy nie rajcują tak jak stare. Na nowych filmach masz
    > krótszego i baby są starsze i grubsze :D

    a ja używam telefonu w pracy :)

    Nagram sobie montaż i potem fiordy jedzą mi z ręki.
    ale ten Piotr ma dobrą pamięć. Raz pokażesz i załapie
    chodzaca wyrocznia.

    a ilu mam kolegów ;)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 16. Data: 2024-01-03 19:54:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:mw5tp01uxtc4.vr532aoicxt4$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No ale w czym problem?
    > Ten typ tak ma ... widziały gały ...

    W tym problem że się naciąłem. Nie byłem dość czujny.
    Takiej głupoty nie brałem w rachubę. Wiedziałem, że są eSIM no spoko
    niech będzie ten eSIM a tu strata jednej funkcji.

    Zależało mi na filmach 4K i łączności 5G. Pewnie i tak bym go kupił za
    1150zł tylko że świadomie.
    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 17. Data: 2024-01-03 22:58:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2024 o 07:42, PiteR pisze:

    > za słaba jakość? masz statywy i kamery?

    Nie, nie lubię oglądać siebie jak pierdolę :]

    Ale polecam "Sen nocy Letniej" w teatrze. Znajomy poszedł...ale nie
    wyszedł przed końcem :D
    https://teatrnowy.pl/spektakle/sen-nocy-letniej-star
    e/

    Podobno ładnie się ruchają :)

    > a ja używam telefonu w pracy :)
    >
    > Nagram sobie montaż i potem fiordy jedzą mi z ręki.
    > ale ten Piotr ma dobrą pamięć. Raz pokażesz i załapie
    > chodzaca wyrocznia.
    >
    > a ilu mam kolegów ;)

    Wypierdalaj filmy na YT...wieczna exstaza :)

    BTW, ostatnie huragany i wiatrak wytrzymał, bo mu zrobiłem "kuku" i
    pilnuje go elektronika + nowa "kotwica" się sprawdziła :)

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=20
    884841#20884841

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2024-01-13 11:51:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > BTW, ostatnie huragany i wiatrak wytrzymał, bo mu zrobiłem "kuku" i
    > pilnuje go elektronika + nowa "kotwica" się sprawdziła :)

    Tylko pizdy używają dzisiaj wiatraków :-)

  • 19. Data: 2024-01-13 18:20:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2024 o 11:51, io pisze:

    884841#20884841

    > Tylko pizdy używają dzisiaj wiatraków :-)

    Właśnie nakurwia ładnie 3A w akumulator :)...a słoneczka o tej godzinie
    nie ma.

    Pizdy nie majo wiatraków ale majo Twizy :D Na wiatrak cie nie stać,
    Twizdo :D

    UhahaUha. Chciałbyś mieć darmowe ładowanie i dorabiasz ideologię :D

    UhahaUha.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-01-13 19:35:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > Twizdo :D
    >
    > UhahaUha. Chciałbyś mieć darmowe ładowanie i dorabiasz ideologię :D

    Tylko pizdy nie mają Tiwzy :-)