  • Data: 2009-03-06 08:29:31
    Temat: mobilny internet kontra kabel
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    Rozwazam rezygnacje z tradycyjnego internetu kablowego na rzecz
    mobilnego przez USB i prosze o rade tych, ktorzy korzystaja z jednego i
    drugiego. Czy jesli jestem w zasiegu 3G i nie potrzebuje wielkich
    predkosci to jest to alternatywa godna rozwazenia? Jesli chodzi o usluge
    internetowa to priorytetem jest dla mnie stabilnosc lacza, czyli brak
    zerwan przy kilkugodzinnym przebywaniu on-line.

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl