  • 21. Data: 2022-05-18 18:22:04
    Temat: Re: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Możesz się jeszcze poznać :)

    Oczywiście, ale ile mi zejdzie. Czy zdążę przed zmianą samochodów?

    > albo zleć to komuś, kto się zna.

    Kto się zna?

    > Przecież wyżej napisałem, że realne.

    W ogóle realne, ale raczej nie osiągnę tego szybko. Podejrzewam, że
    większość ma tutaj po kilka samochodów, chciałaby taki wspólny
    bezkluczyk i też jakoś go nie ma tak jak ja go nie mam.

  • 22. Data: 2022-05-18 22:47:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:22, ii pisze:

    > Oczywiście, ale ile mi zejdzie. Czy zdążę przed zmianą samochodów?

    To zależy jakie masz iiQ :D

    > Kto się zna?

    Ja.

    > W ogóle realne, ale raczej nie osiągnę tego szybko. Podejrzewam, że
    > większość ma tutaj po kilka samochodów, chciałaby taki wspólny
    > bezkluczyk i też jakoś go nie ma tak jak ja go nie mam.

    Żaden problem. Kupujesz na Allegro jakieś modułki na pilota, które są w
    stanie zarejestrować pilota i podłączasz. Masz jednego pilota na
    wszystko. Możesz to zrobić z brelokiem RFID czy innym "kluczem". Proste
    jak banan.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 23. Data: 2022-05-19 00:27:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > stanie zarejestrować pilota i podłączasz. Masz jednego pilota na
    > wszystko. Możesz to zrobić z brelokiem RFID czy innym "kluczem". Proste

    No nie.

    Bezkluczyk to karta w której jest pilot do otwierania oraz miejsce na
    tradycyjny kluczyk. Samochody nie mają jednakowego typu klucza, więc
    trzeba ujednolicić zamki w stacyjkach i drzwiach wszystkich samochodów.
    Czyli gdzieś trzeba zmienić te zamki. Są różne, nie wiadomo na ile da
    się zmienić na inne. Będzie to też kosztowało średniodużo.

    Do tego każdy samochód ma pewnie imobilizer, w którym trzeba
    zarejestrować wspólny klucz. Nie jest oczywiste jak to zrobić i czy się
    da, czy imo mają ten sam interfejs komunikacyjny by również imo nie
    trzeba ujednolicać. Znowu trzebaby rozpoznać temat i wydać trochę kapuchy.

    Na końcu dopiero jest ujednolicenie pilota. W jednym samochodzie pilot
    potrafi samochód zabezpieczyć i odbezpieczyć, okna domykać, nie wiem co
    jeszcze. W innym jest zupełnie inny system, który głównie alarm aktywuje
    i deaktywuje, ale coś może jeszcze umieć. Czyli nie wystarczy proste
    zamonotowanie modułu radiowego z pilotem. Trzeba rozpoznać jak to
    wszystko już działa by ewentualnie zastąpić czymś innym.

    Dlatego nie wiadomo czy jest to realne.

  • 24. Data: 2022-05-19 01:45:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.05.2022 o 00:27, ii pisze:

    > No nie.

    Notak :]

> [...]
    > zamonotowanie modułu radiowego z pilotem. Trzeba rozpoznać jak to
    > wszystko już działa by ewentualnie zastąpić czymś innym.

    Kupujesz takie same moduły do wszystkich aut, podłączasz z obejściem
    immobilajzera i programujesz pilota do wszystkich, jednego. Podpinasz
    funkcję "komfort" tam gdzie Ci pasuje i masz nawet dodatkowy autoalarm z
    powiadomieniem do ~500m w pilocie. Proces komplikacji pozostawiam
    domyślnie. OK, funkcji kluczyka mechanicznego to nie zmienia ale
    traktujesz kluczyk jako awaryjne otwarcie z kluczyka :] Nazywa się to
    "dublowanie elektroniczne" zabezpieczeń bez ingerencji w podstawy,
    oczywiście z pomysłem.

    Sam tak sobie zrobiłem na 2 autach ale żaden problem żeby to skopiować
    na 5 aut. Ty w sumie masz jednego Renaulta na bateryjkę + PKP i rower.
    PKP odpuszczam jednak. Nachuj kontrolować lokomotywę, skoro jedzie po
    torach a nie może skręcić w prawo na rondzie przy 3 zjeździe? Taniej
    wyjdzie bilet na docelową stację :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 25. Data: 2022-05-19 17:07:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Notak :]

    No nie :-)

    > Kupujesz takie same moduły do wszystkich aut,

    Jakie konkretnie? Przykład!

    > podłączasz z obejściem
    > immobilajzera

    Jak obejść imo? Konkret!

    > i programujesz pilota do wszystkich, jednego. Podpinasz
    > funkcję "komfort" tam gdzie Ci pasuje i masz nawet dodatkowy autoalarm z
    > powiadomieniem do ~500m w pilocie.

    Przecież ja nie mam pojęcia jak podpiąć cokolwiek do tego samochodu poza
    OBD2 i jakimiś takimi.

    > Proces komplikacji pozostawiam
    > domyślnie. OK, funkcji kluczyka mechanicznego to nie zmienia ale
    > traktujesz kluczyk jako awaryjne otwarcie z kluczyka :]

    Ale, że jak? Mam samochód, w którym się odbezpiecza kluczykiem z
    normalną stacyjką blokującą kierownicę. Jak k.. chcesz używać kluczyka
    awaryjnie?! To jest podstawowa funkcjonalność! Stacyjkę mam usunąć?!

    > Nazywa się to
    > "dublowanie elektroniczne" zabezpieczeń bez ingerencji w podstawy,
    > oczywiście z pomysłem.

    MZ pierpzysz bez sensu

    > Sam tak sobie zrobiłem na 2 autach ale żaden problem żeby to skopiować
    > na 5 aut.

    To skopiuj na moje.

    > Ty w sumie masz jednego Renaulta na bateryjkę + PKP i rower.

    Nie jednego, nie jednego. Do tego mam skuter. Na kluczyk, choć tylko
    alarm, nie imo ani nie ma blokady kierownicy.

    > PKP odpuszczam jednak. Nachuj kontrolować lokomotywę, skoro jedzie po
    > torach a nie może skręcić w prawo na rondzie przy 3 zjeździe? Taniej
    > wyjdzie bilet na docelową stację :D

    Aha aha.