  • 1. Data: 2009-01-15 16:00:57
    Temat: msi wind - jako nawigacja gps w samochodzie
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    stosuje ktos takie rozwiazanie?
    szczegolnie interesuje mnie komfort jazdy
    czy nie jest za duzy?
    gdzie go umieszczacie podczas jazdy? siakis patent na uchwyt?
    czy nie ma problemow w sloneczne dni z widocznoscia ekranu?

    --
    Bucz
    "I Love the Smell of Napalm in the Morning"

  • 2. Data: 2009-01-15 18:05:57
    Temat: Re: msi wind - jako nawigacja gps w samochodzie
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Bucz pisze:
    > szczegolnie interesuje mnie komfort jazdy
    > czy nie jest za duzy?

    IMHO w takich zastosowaniach jest bezużyteczny, chyba że jeździsz TIRem,
    albo lubisz patrzeć podczas jazdy na fotel pasażera odrywając wzrok od
    drogi...

    --
    PSYLO

  • 3. Data: 2009-01-15 19:00:41
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Bucz wrote:
> [...]
    > gdzie go umieszczacie podczas jazdy? siakis patent na uchwyt?
    > czy nie ma problemow w sloneczne dni z widocznoscia ekranu?

    Pisałem tutaj:
    http://www.aspire1.pl/2008/11/17/car-stuff-czesc-1-u
    chwyty/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2009-01-16 08:51:03
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    chwyty/

    Dodajmy jeszcze, ze bez bmw7 ani rusz, do miejszego samochodu nie wlezie ;)

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-01-17 19:07:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    PSYLO pisze:

    > IMHO w takich zastosowaniach jest bezużyteczny, chyba że jeździsz TIRem,
    > albo lubisz patrzeć podczas jazdy na fotel pasażera odrywając wzrok od
    > drogi...

    Gadasz kocopalki wystarczy
    a) zamontowac do sufitu do gory nogami
    b) zainstalowac soft do odwracania ekranu o 180 stopni

    Dziala wysmienicie

  • 6. Data: 2009-01-17 23:40:23
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > a) zamontowac do sufitu do gory nogami
    > b) zainstalowac soft do odwracania ekranu o 180 stopni

    Wykonałeś takie coś? Pokaż zdjęcia ;-) I przy okazji opisz wrażenia z
    operowania touchpadem i korzystania z klawiatury.

    --
    PSYLO