  • 1. Data: 2009-01-15 18:37:24
    Temat: czy są takie kieszenie wewnętrzne?
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    czy spotkaliście się z montowanymi w obudowie komputera kieszeniami 5"
    1/4 do dysków 3.5", w których można przyciskiem lub kluczykiem odcinać
    zasilanie tj. bez konieczności wysuwania szuflady dysku z jej sanek?

    jeśli tak, to czy możecie polecić jakieś modele?

    nie mam na myśli czegoś takiego, bo trzeba wysunąć szufladę z sanek:
    http://www.allegro.pl/item529834480_kieszen_5_25_na_
    dysk_ide_3_5.html

    gonzo

  • 2. Data: 2009-01-15 19:34:41
    Temat: Re: czy są takie kieszenie wewnętrzne?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "gonzo" napisał:

> [...]
    > konieczności wysuwania szuflady dysku z jej sanek?

    > nie mam na myśli czegoś takiego, bo trzeba wysunąć szufladę z sanek:

    Do odcięcia zasilania - nie trzeba. Do wyjęcia dysku - i owszem.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-16 06:19:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    gonzo pisze:
> [...]
    >
    > jeśli tak, to czy możecie polecić jakieś modele?
    >
    > nie mam na myśli czegoś takiego, bo trzeba wysunąć szufladę z sanek:

    W tej akurat wersji trzeba.
    http://www.allegro.pl/item523568281_ka1_kieszen_trac
    er_trh_10_kpf_biala_went_f_vat.html
    http://www.allegro.pl/item523740507_kieszen_hdd_ata_
    66_100_133_wentylator_polecam.html
    http://www.allegro.pl/item526733011_kieszen_hdd_ata_
    adax_komplet_zobacz_opis.html
    http://www.allegro.pl/item524805153_kieszen_tracer_t
    rh_10kpf_pavis_black_z_wiatrakiem.html
    http://www.allegro.pl/item524970669_kieszen_wewnetrz
    na_na_kluczyk.html

    Najprościej, jeśli ma jedną diodę, to na 99% nie ma odcięcia zasilania,
    jeśli ma dwie diody, to na 99% ma odcięcie zasilania.

  • 4. Data: 2009-01-16 06:33:01
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    BQB wrote:

    > Najprościej, jeśli ma jedną diodę, to na 99% nie ma odcięcia zasilania,
    > jeśli ma dwie diody, to na 99% ma odcięcie zasilania.

    dzięki serdeczne za wskazówkę!

    pozdrawiam,
    gonzo

  • 5. Data: 2009-01-16 09:52:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    BQB pisze:
    > Najprościej, jeśli ma jedną diodę, to na 99% nie ma odcięcia zasilania,
    > jeśli ma dwie diody, to na 99% ma odcięcie zasilania.
    I co z tego, że ma odcięcie zasilania, skoro pozostawienie dysku z
    wyłączonym zasilaniem podpiętego do magistrali IDE, często sprawia
    problemy z działaniem drugiego urządzenia do niej podpiętego, czy też
    samą magistralą.

    Maciek

  • 6. Data: 2009-01-16 09:53:46
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Maciek pisze:
> [...]
    > wyłączonym zasilaniem podpiętego do magistrali IDE, często sprawia
    > problemy z działaniem drugiego urządzenia do niej podpiętego, czy też

    A jakie było pytanie na grupę?

  • 7. Data: 2009-01-16 10:16:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    BQB pisze:
    > A jakie było pytanie na grupę?
    A jaka to jest grupa? :->

    Maciek

  • 8. Data: 2009-01-16 12:41:00
    Od: "Krzysiek" <a...@w...pl>

    > czy spotkaliście się z montowanymi w obudowie komputera kieszeniami 5" 1/4
    > do dysków 3.5", w których można przyciskiem lub kluczykiem odcinać
    > zasilanie tj. bez konieczności wysuwania szuflady dysku z jej sanek?

    Tak kolego są kieszenie przynajmniej ja mam na SATA z guziczkiem od przodu
    załaczającym dopiero pracę dysku

  • 9. Data: 2009-01-16 16:41:17
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    Krzysiek wrote:

    > Tak kolego są kieszenie przynajmniej ja mam na SATA z guziczkiem od przodu
    > załaczającym dopiero pracę dysku

    dzięki za odpowiedź. możesz podać model/firmę?

    pozdrawiam,
    gonzo

  • 10. Data: 2009-01-16 22:06:16
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 07:19:15 +0100, BQB napisał(a):

    > jeśli ma dwie diody, to na 99% ma odcięcie zasilania.

    Byłbym ostrożniejszy. Mam 2 różne kieszenie z 2 diodami, ale obie NIE mają
    odcinanego zasilania.

    --
    GLaF