    From: "DareckY" <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: mux-1 przyspieszenie
    Date: Thu, 23 Feb 2012 10:13:03 +0100

    > Tobie się przypadkiem nie pomerdało?
    > MUX2 jest nadawane ze Świętego Krzyża z mocą 50 kW. W okresie docelowym
    > zostanie podniesione do 100 kW
    > MUX jest nadawany z SLR Targowa z mocą 2 kW. Tutaj także jest okres
    > przejściowy, docelowy jeszcze nie ustalony.

    nie chcę się spierać bo być może coś przekręciłem i nie chce mi się
    tego teraz sprawdzać - ale główny sens jest ten sam: terminu NIBY
    dotrzymali ale zamiast na właściwym przekaźniku-nadajniku to jakiś
    mini-ochłap na dachu wieżowca PRL-owskiego o minimocy 2kW której tylko
    w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z
    podwórka...

    To ładna to krótkofalówka która pluje 2kW jak by co to nie pracuje się
    takimi mocami na tym wycinku częstotliwości .
    A 2kW to już kawałek mocy jest , przy cyfrówce trochę leci przy antenie
    zewnętrznej :-)