  • 1. Data: 2023-10-09 18:52:27
    Temat: na wodce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=qVugE5ZLkdQ

    to, ze przetestował silnik na wódce jest IMHO mniej ciekawe.

    Ale ... mial na początku cwierc zbiornika paliwa, a na koncu
    prawie pusty ... i 25 mil przejechane.

    To na całym by zrobił 100 mil?
    Az nie do uwierzenia ..

    J.

  • 2. Data: 2023-10-09 21:25:56
    Temat: Re: na wodce
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.10.2023 o 18:52, J.F pisze:

    > Ale ... mial na początku cwierc zbiornika paliwa, a na koncu
    > prawie pusty ... i 25 mil przejechane.
    >
    > To na całym by zrobił 100 mil?
    > Az nie do uwierzenia ..

    Raczej ma wskaźnik spierdolony. No chyba, że ta wódka tak wpłynęła na
    zmianę gęstości paliwa, że pływak sobie opadł? Nie chce mi się nawet
    liczyć gęstości tej mieszaniny, tym bardziej, że wiemy ile wlał, ale nie
    wiadomo do jakiej objętości.

  • 3. Data: 2023-10-10 12:07:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Oct 2023 21:25:56 +0200, nadir wrote:

> [...]
    > zmianę gęstości paliwa, że pływak sobie opadł? Nie chce mi się nawet
    > liczyć gęstości tej mieszaniny, tym bardziej, że wiemy ile wlał, ale nie

    Na poczatku bylo 1/4 zbiornika prawdziwej benzyny.

    Wiec albo wskaznik spierdolony, albo ... a moze wódka tak wplywa na
    spalanie ?
    Szczególnie, ze jej dolewal 2x - najpierw 1.75 litra do tego 1/4
    benzyny, drugi raz juz blizej końca, w zbiorniku bylo juz ledwo ledwo
    - wedle paliwomierza.

    J.