  • 101. Data: 2011-05-10 19:38:36
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > ?e sprawc? jest ten kto mnie uderzy?
    > a ubezpiczeczyciel odmawia wyp?aty odszkodowania z jego polisy OC
    > napisa?em to w pierwszym po?cie
    > mam wra?enie ?e nikt niczego nie czyta ze zrozumieniem

    No my mamy tez podobne wrazenie a do tego wycinasz wszystko i nie
    wiadomo na co odpowiadasz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2011-05-10 19:39:00
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    ręce mi opadają, cytuję:
    "I teraz najważniejsze, ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania z OC
    sprawcy przedstawiając jako argument definicję pasa ruchu: "pas ruchu -
    każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu
    pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi;", z
    której wg ubezpieczyciela wynika, że na pasie obok samochodu nie ma prawa
    znajdować się motocykl."

  • 103. Data: 2011-05-10 19:41:34
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    napisałem "spowodował kolizję uderzając mnie z prawej strony."

    Na czym polega kłamstwo ?

  • 104. Data: 2011-05-10 19:42:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > że sprawcą jest ten kto mnie uderzył
    > a ubezpiczeczyciel odmawia wypłaty odszkodowania z jego polisy OC
    > napisałem to w pierwszym poście
    > mam wrażenie że nikt niczego nie czyta ze zrozumieniem

    Jeśli po stwierdzeniu winy przez policję, ubezpieczyciel sprawcy odmawia
    wypłaty odszkodowania, wnosisz sprawę cywilną do sądu. Sąd powoła na świadka
    policjanta który był namiejscu zdarzenia lub nie, być może wystarczy sam
    protokól policji. Sprawa po 5 minutach wygrana. Bez adwokatów i powoływania
    biegłych przez sąd. Chuba, że to sprawca wniesie sprawę do sądu o niesłuszne
    uznanie go winnym kolizji i sąd stwiedzi że to Ty. Wtedy co innego. A tak to
    szkoda zachodu, wszystko j/w.

    --
    Grzybol

  • 105. Data: 2011-05-10 19:44:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > rece mi opadaj?, cytuje:
    > "I teraz najwa?niejsze, ubezpieczyciel odmawia wyp?aty odszkodowania z OC
    > sprawcy przedstawiaj?c jako argument definicje pasa ruchu: "pas ruchu -
    > ka?dy z pod?u?nych pasów jezdni wystarczaj?cy do ruchu jednego rzedu
    > pojazdów wielo?ladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi;", z
    > której wg ubezpieczyciela wynika, ?e na pasie obok samochodu nie ma prawa
    > znajdowaae sie motocykl."

    Mnie tez, bo ta argumentacja nijak ma sie do rzeczywistosci poniewaz
    motocykl nie jest pojazdem wielosladowym, kumasz? A Ty klepiesz jak
    mantre to co Ci powiedzial ubezpieczyciel sprawcy. Wierzysz mu? To spusc
    glowe, wez wine na siebie i wszycho w temacie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 106. Data: 2011-05-10 19:47:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > której wg ubezpieczyciela wynika, że na pasie obok samochodu nie ma prawa

    Kurwa, ale to jakieś PZU napisało Ci liścik w którym tak piszą. Pierdol to i
    wnieś sprawę do sądu. Najpierw napisz im o tym, że nie zgadzasz się z nimi,
    żądasz wypłaty odszkodowania, bo jak nie to wnosisz sprawę do sądu. Tyle. A
    język miałem zmienić...
    Magyarország új alaptörvényét, amely 2012. január 1-jén lép hatályba. Az
    államfő ünnepi beszédében úgy fogalmazott: mindenki számára érthető,
    egyszerre magyar, nemzeti, korszerű és európai alaptörvény született,
    amelyre a magyarok nemzedékek múlva is büszkék lesznek.

    --
    Grzybol

  • 107. Data: 2011-05-10 19:50:22
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    dzięki za zmianę języka :)

  • 108. Data: 2011-05-10 19:52:18
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    HK8 pisze:
> [...]
    > której wg ubezpieczyciela wynika, że na pasie obok samochodu nie ma prawa

    Odwołujesz się do art.2 punkt 7. Punkt ten mówi o minimalnej szerokości
    pasa. Nie wynika z niego nic na temat ilości pojazdów znajdujących się
    na nim. Czy np. wynika coś z niego czy mogą na nim stać dwa rowery (np.
    stojące na czerwonym świetle).
    Załóżmy że mamy przypadek: pas o szerokości 3,5 m, porusza się po nim
    rower w odległości 0,5 m od krawędzi drogi. Czy samochód wyprzedający
    rowerzystę (minimalna odległość 1m) musi zmienić pas ruchu? Nie, może
    zachować bezpieczną odległość i wyprzedzić rowerzystę pozostając na
    swoim pasie. Czyli w trakcie wyprzedzania na pasie znajdą się 2 pojazdy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 109. Data: 2011-05-10 19:55:30
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-09 22:26, Grzybol pisze:

    > Naszym językiem. To język Twoich ojców.

    Ja przynajmniej wiem, kim byli, dziecię dworca !

    > Yhy.
    > Opierać się o kurwę, hmm, ładnie powiedziane. Kurwa służy do czegoś innego.
    > Ale rozumiem, że dla Ciebie to tylko abstrakcja...
    > Zabolało:-) ? To świetnie. Miało boleć...

    Skądże. Ale miło dowiedzieć się, że ktoś się starał.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 110. Data: 2011-05-10 19:56:13
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:15, HK8 pisze:
    > post jest na temat czy motocykl może jechać tym samym pasem co samochód

    A pokaż w PoRD gdzie jest napisane, że nie może.

    --
    duddits
    FZ8N.pl