  • 81. Data: 2011-05-10 19:06:56
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iq9b2d$sqi$1@inews.gazeta.pl...
    > jak z tym walczyć, bo ja na razie nie wiem, ale analizuję sprawę.
    > Pozdrawiam.
    > HK8

    Pytanie podstawowe brzmi: czy policja stwierdziła winę któregoś z
    uczestników ruchu na miejscu kolizji??????? Pytają Cię ludzie a Ty pieprzysz
    bez sensu jedno i to samo, że wtóne, nieważne... Właśnie tylko to jest
    ważne. Reszta to jakieś pierdolenie.

    --
    Grzybol

  • 82. Data: 2011-05-10 19:07:32
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Grzybol z całym szacunkiem ale nie masz racji

    w sprawie karnej być może wygrasz mając stanowisko policji

    ale w sprawie o odszkodowanie ubezpieczyciel może zakwestionować stanowisko
    policji i wygrać na podstawie stanowiska biegłego

    dostałem nawet przykłady z realnego życia od kierownika działu rzeczoznawców
    ubezpieczyciela, gdzie policja orzekała na podsawie linii na jezdni o winie,
    a ubezpiczyciel wskazywał znaki pionowe i wykazał co innego za pośrednictwem
    biegłego

    pozdrawiam,
    HK8

  • 83. Data: 2011-05-10 19:11:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > rzeczoznawców ubezpieczyciela, gdzie policja orzekała na podsawie linii
    > na jezdni o winie, a ubezpiczyciel wskazywał znaki pionowe i wykazał co

    Kilka lat temu w Lublinie działała grupa (kilkunastu) policjantów z
    drogówki, którzy na telefon przyjeżdżali na miejsce kolizji i za kasę
    stwierdzali na życzenie winę tego, który nie płacił - niezależnie od tego
    jak było w rzeczywistości. Grupa dawała ludziom wizytówki, działali kilka
    lat. Setki kolizji zakończyło się orzeczeniem winy niewinnego i firmy
    ubezpieczeniowe wypłacały odszkodowania z OC. Wszyscy poszli siedzieć. Na
    krótko. Czy to naświetla Ci obraz sytuacji?

    --
    Grzybol

  • 84. Data: 2011-05-10 19:11:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Pytanie podstawowe brzmi: czy policja stwierdzi?a wine którego? z
    > uczestników ruchu na miejscu kolizji??????? Pytaj? Cie ludzie a Ty pieprzysz
    > bez sensu jedno i to samo, ?e wtóne, niewa?ne... W?a?nie tylko to jest
    > wa?ne. Reszta to jakie? pierdolenie.

    Sam jestem ciekaw jak to jest w praktyce, jutro juz bede wiedzial. Bo
    przerabiam podobny temat, gosc mnie tracil na moim pasie zmieniajac pas,
    nie przyznal sie, policja proponowala mandat i punkty. Sprawa w sadzie
    jest przeciwko niemu jako sprawcy kolizji. Jutro dam znac co i jak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2011-05-10 19:15:26
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    to jest ważne dla Ciebie, nie dla ubezpieczyciela
    post jest na temat czy motocykl może jechać tym samym pasem co samochód
    dlatego jest to przypadek dotyczący wszystkich
    nie chodzi o szczegóły zdarzenia bp wtedy sprawa dotyczy tylko mnie

    i zmień język bo Ci więcej nie odpowiem

    Pozdrawiam,
    HK8

  • 86. Data: 2011-05-10 19:18:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > to jest ważne dla Ciebie, nie dla ubezpieczyciela

    Mylisz się. Prawo jest dla wszystkich. Ubezpieczyciel może odmówić wypłaty.
    Wtedy sąd patrzy na winę sprawcy.

    > post jest na temat czy motocykl może jechać tym samym pasem co samochód
    > dlatego jest to przypadek dotyczący wszystkich
    > nie chodzi o szczegóły zdarzenia bp wtedy sprawa dotyczy tylko mnie

    Szczegóły są ważne. Każda sprawa jest indywidualna.

    > i zmień język bo Ci więcej nie odpowiem

    OK. Już zmieniam:
    ???????????????????

    Tak może być?

    --
    Grzybol

  • 87. Data: 2011-05-10 19:19:46
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Ja mam sprawę z ubezpieczycielem, nie z Tobą Grzybol :)
    Takie argumenty nie mają znaczenia w mojej sprawie. Liczą się opinie
    biegłych.
    HK8

  • 88. Data: 2011-05-10 19:20:00
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "HK8" napisał w wiadomości grup

[...]

    ============

    Uparłeś się i piszesz od rzeczy. Ty nie jedziesz tym samym pasem, co
    samochód. Ty go albo wyprzedzasz, albo omijasz.
    Na tym się skup. Omijałeś stojące samochody. Prawo pozwala Ci je omijać
    jadąc po tym samym pasie z zachowaniem bezpiecznej odległości. Co innego,
    gdyby one jechały a ty jechał równolegle do nich z tą samą prędkością. Tu
    może mogliby się przyczepić. Taka sytuacja jednak nie miała miejsca. Czyż
    nie?

  • 89. Data: 2011-05-10 19:20:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 22:33:31 +0200 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > masz źle.

    Miałem źle. Jestem chujem...

    --
    Grzybol

  • 90. Data: 2011-05-10 19:23:09
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Sąd ocenia materiał dowodowy
    jeśli wylosuję biegłego który podziela stanowisko ubezpieczyciela,
    przegrałem, lub muszę jakoś udowodnić że biegły się myli
    ale nie mam pojęcia jak to zrobić
    biegły ubezpieczyciela swoje wnioski tez wyprowadza z kodeksu
    pozdrawiam,
    HK8