  • 1. Data: 2020-06-09 23:36:18
    Temat: nagrzewajacy się pendrive
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy coś słyszeliście dlaczego taki pendrive ciągnie prawie 900mA w
    bezczynności z portu SS 3.0 Jakieś ustawienia w bios mają wpływ?
    Trudno uwierzyć że taki szajs masowo sprzedaje SanDisk.

    SANDISK Ultra Flair USB 3.0 Memory Stick
    https://business.currys.co.uk/catalogue/item/N157117

    U mnie powoduje zwiechę kompa blacksod i restart.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-06-10 10:00:41
    Temat: Re: nagrzewajacy się pendrive
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak mierzysz?
    Jakaś przejściówka pomiarowa (np. z bocznikiem)?

    -----

  • 3. Data: 2020-06-10 10:09:14
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, June 10, 2020 at 6:36:00 AM UTC+9, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > SANDISK Ultra Flair USB 3.0 Memory Stick
    > https://business.currys.co.uk/catalogue/item/N157117
    >
    > U mnie powoduje zwiechę kompa blacksod i restart.

    Jakiś wadliwy.

    Miałem kiedyś jeden (nie pamiętam, jakiej firmy), który się dosłownie sfajczył -
    stopiona obudowa sticka, siwy dym...

  • 4. Data: 2020-06-10 11:19:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:499e5772-f257-43a8-b2a7-275dbdf9a839o@googlegr
    oups.com>
    user japanizer pisze tak:

    > Jakiś wadliwy.
    >
    > Miałem kiedyś jeden (nie pamiętam, jakiej firmy), który się
    > dosłownie sfajczył - stopiona obudowa sticka, siwy dym...

    Mnóstwo ludzi narzeka na przegrzewanie. Ja rozumiem podczas zapisu ale nie w
    bezczynności.
    Podstęp polega na tym, że grzeje się tylko w porcie 3.0 a w porcie 2.0 jest chłodny
    i nadal bardzo szybki jak na 2.0. Dlatego się nabrałem i kupiłem sobie taki.
    Dwa jednocześnie w przednich portach wywalają bsod.

    http://piterpro.private.pl/img/sandisk.jpg

    Mam Samsunga i kilka Kingstonów i Toshiby i nic sie nie grzeje.
    https://www.argos.co.uk/product/3395815
    https://www.toshiba-memory.com/products/toshiba-usb-
    flash-drives-transmemory-u301/
    https://www.kingston.com/en/usb-flash-drives/datatra
    veler-se9-usb-flash-drive

    https://forums.sandisk.com/t5/All-SanDisk-USB-Flash-
    Drives/Ultra-Fit-USB-3-0-Excessive-Heat/td-p/336404
    https://forums.sandisk.com/t5/All-SanDisk-USB-Flash-
    Drives/Ultra-Flair-USB-3-0-32GB-Overheat-amp-Crash-F
    ail/td-p/359579

  • 5. Data: 2020-06-10 14:49:57
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 09/06/2020 22:36, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > SANDISK Ultra Flair USB 3.0 Memory Stick
    > https://business.currys.co.uk/catalogue/item/N157117
    >
    > U mnie powoduje zwiechę kompa blacksod i restart.

    Oddaj do sklepu po zwrot kasy, to badziestwo. Dawno nie miałem gorących
    penów a używałem ich kilkadziesiąt w ostatnich 2 latach.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2020-06-10 15:32:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbqktl$2ud$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Oddaj do sklepu po zwrot kasy, to badziestwo. Dawno nie miałem
    > gorących penów a używałem ich kilkadziesiąt w ostatnich 2 latach.

    Z tego co wyczytałem to Amazon nie zwraca 100% za rozpakowane rzeczy.
    Za 50% to nie chce mi się szukać drukarki, drukować etykiet i łazić po
    mieście. Będę używał jako 2.0

  • 7. Data: 2020-06-10 16:47:10
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 10/06/2020 14:32, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Z tego co wyczytałem to Amazon nie zwraca 100% za rozpakowane rzeczy.
    > Za 50% to nie chce mi się szukać drukarki, drukować etykiet i łazić po

    Uszkodzony towar idzie do producenta, amazon nie musi się tego tykać,
    dostajesz 100% zwrotu.

    --
    pozdrawiam, pioruns