  • 1. Data: 2020-06-11 22:52:56
    Temat: Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym
    Od: Sofija <S...@d...com.pl>

    W urządzeniu wielofunkcyjnym HP Deskjet Ink Advantage 2060 K110 All-in-One
    migają włącznik/wyłącznik zasilania, wskaźnik uwagi i wskaźniki obu
    pojemników.
    Dzieje się tak bez względu na to czy urządzenie jest czy nie jest
    połączone z lapkiem
    przez kabel USB. (Można kopiować na papier bez podłączenia do komputera).

    Da się coś z tym zrobić bez oddawania urządzenia do serwisu?
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam Sofija

  • 2. Data: 2020-06-12 13:33:40
    Temat: Re: Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym
    Od: Sofija <S...@d...com.pl>

    W dniu 11.06.2020 o 22:52, Sofija pisze:
> [...]
    > przez kabel USB. (Można kopiować na papier bez podłączenia do komputera).
    >
    > Da się coś z tym zrobić bez oddawania urządzenia do serwisu?

    Dodam jeszcze, że to miganie wszystkich kontrolek zaczęło się po
    podłączeniu kabla USB
    po okresie używania off-line. Teraz migają zawsze.

    Pozdrawiam Sofija

  • 3. Data: 2020-06-13 09:52:03
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 12/06/2020 12:33, Sofija wrote:
> [...]

    Tak, przeczytaj co to za problem w manualu do twojej drukarki.

    > Dodam jeszcze, że to miganie wszystkich kontrolek zaczęło się po
    > podłączeniu kabla USB
    > po okresie używania off-line. Teraz migają zawsze.
    >
    > Pozdrawiam Sofija

    Zajrzyj do manuala i zobacz, co oznacza ta kombinacja migania kontrolkami.

    Ponadto, w manualu zapewne znajdziesz jak zrobić procedurę resetowania
    wszelkich ustawień, pamięci i tak dalej.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-06-13 10:37:19
    Od: Sofija <S...@d...com.pl>

    W dniu 13.06.2020 o 09:52, pioruns pisze:

> [...]
    >
    > Ponadto, w manualu zapewne znajdziesz jak zrobić procedurę resetowania
    > wszelkich ustawień, pamięci i tak dalej.

    Wyobraź sobie, że to wszystko już zrobiłam, przed pytaniem na grupie.
    Liczyłam na to (pewnie naiwnie), że ktoś miał podobny problem i poradził
    sobie
    "niestandardowo". Ale na tej grupie, jak widać, są tylko odpowiedzi jak
    dla ....

    Anuluje subskrypcję tej grupy.

    Pozdrawiam Sofija

  • 5. Data: 2020-06-14 13:49:08
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Sofija" napisał:

    > Anuluje subskrypcję tej grupy.

    Nie anuluj subskrypcji tylko wrzuć do KF podpowiadaczy typu czytaj
    instrukcję, F1, czy co na to wujek Google. Tacy "mądrale" są zmorą grup. Nie
    pomagają, zaśmiecają internet i psują powietrze. Czy taki ktoś ma mózg?
    Przecież na każdy temat można napisać "czytaj instrukcję". Co to wnosi do
    tematu?

    Pzdr

  • 6. Data: 2020-06-14 14:13:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-13 o 10:37, Sofija pisze:

> [...]
    > sobie
    > "niestandardowo". Ale na tej grupie, jak widać, są tylko odpowiedzi jak

    Tak, fija anuluj.

  • 7. Data: 2020-06-14 15:30:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2020 o 14:13, Animka pisze:

    > Tak, fija anuluj.

    Nie prowokuj, bo jeszcze ja anuluję subskrypcję grupy p.c.p,
    za cytowanie przez Ciebie całego wątku, dla dopisania
    trzech słów popierdółki. Choć prościej byłoby Cię zniknąć
    tu, przez zamontowanie pstryczka przy ksywce "Animka".
    Jak w wierszu Tuwima:

    Sterczy w ścianie taki pstryczek,
    Mały pstryczek-elektryczek,
    Jak tym pstryczkiem zrobić pstryk,
    To się widno robi w mig.

    Bardzo łatwo:
    Pstryk - i światło!
    Pstryknąć potem jeszcze raz,
    Zaraz mrok otoczy nas.
    A jak pstryknąć trzeci raz-
    Znowu dawny świeci blask.

    Taką siłę ma tajemną
    Ten ukryty w ścianie smyk!
    Ciemno - widno -
    Widno - ciemno...

    Pstryk - i Animka,
    Pstryk - i znika dziewczynka.

  • 8. Data: 2020-06-14 16:14:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-14 o 15:30, collie pisze:

> [...]
    > trzech słów popierdółki. Choć prościej byłoby Cię zniknąć
    > tu, przez zamontowanie pstryczka przy ksywce "Animka".

    Witaj poeto :-)
    Dziękuję za zwrócenie uwagi. Nie wycięłam niechcący.
    Ps. Pewnie masz małego dzieciaczka i czytasz mu ksiązeczki?
    Jakoś i ja ten wierszyk sobie kojarzę :-)

  • 9. Data: 2020-06-16 03:28:49
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Tak, fija anuluj.