  • 1. Data: 2009-04-25 05:56:09
    Temat: najmniejsze pendrivy
    Od: "mirror" <l...@o...pl>

    Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    jakies typy ? mniejsza o pojemnosc - chodzi o fizyczny
    rozmiar tego urzadzonka :)

  • 2. Data: 2009-04-25 06:42:17
    Temat: Re: najmniejsze pendrivy
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    > jakies typy ? mniejsza o pojemnosc - chodzi o fizyczny
    > rozmiar tego urzadzonka :)

    Po przełamaniu dwóch normalnych rozmiarowo pendrive'ów w radiu samochodowym,
    kupiłem coś takiego:

    http://www.allegro.pl/item610834045_8gb_pendrive_pqi
    _intelli_drive_i820_34_6_mb_w_wa.html

    i jest naprawdę malutki.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 3. Data: 2009-04-25 06:51:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysiek Z."
    >Po przełamaniu dwóch normalnych rozmiarowo pendrive'ów w radiu samochodowym,
> [...]

    Porównywalny jest (aczkolwiek w stanie nierozsuniętym) Corsair Voyager GT Mini
    http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PenDrive_USB_
    Flash_/Corsair/Voyager_GT_Mini/katalog,kat,12186/
    Aczkolwiek najmniejsze, z jakimi miałem do czynienia to PQI Mini I-810
    http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PQI_Mini_I_81
    0_I_Stick_3_0_2_GB_GREY/pelny,id,59598/
    (niestety, ciężko to teraz gdziekolwiek dostać).

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I WILL FINISH WHAT I STA(Bart Simpson on
    \ K...@e...eu.org / chalkboard in episode 8F05)

  • 4. Data: 2009-04-25 07:05:57
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > Aczkolwiek najmniejsze, z jakimi miałem do czynienia to PQI Mini I-810
    > http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PQI_Mini_I_81
    0_I_Stick_3_0_2_GB_GREY/pelny,id,59598/
    > (niestety, ciężko to teraz gdziekolwiek dostać).

    Mankamentem tego modelu jest to, ze "zabek" mocujacy, sie wyrabia z czasem i
    wysuwa sie z obudowy, a podczas wkladania do USB trzeba potrzymywac by sie
    nie chowal do srodka.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 5. Data: 2009-04-25 07:19:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    mirror wrote:
    > Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    > jakies typy ? mniejsza o pojemnosc - chodzi o fizyczny
    > rozmiar tego urzadzonka :)

    Moja karte microSD kupilem w zestawie z czytnikiem USB. Ledwie wystaje ze
    slotu. :)

    --
    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
    Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

  • 6. Data: 2009-04-25 07:40:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Washi"
> [...]
    >wysuwa sie z obudowy, a podczas wkladania do USB trzeba potrzymywac by sie

    A to fakt. Bywa to upierdliwe w ciaśniejszych portach USB.

    --
    Kruk@ -\ | Arcydzieła głupoty nie zawsze dają się
    }-> epsilon.eu.org | odróżnić od zwykłych arcydzieł. (Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-25 10:18:59
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Washi wrote:
    > Mankamentem tego modelu jest to, ze "zabek" mocujacy, sie wyrabia z
    > czasem i wysuwa sie z obudowy, a podczas wkladania do USB trzeba
    > potrzymywac by sie nie chowal do srodka.

    Zgadza sie, chyba kazdy egzemplarz tak konczy. Za to ten model ma pewna
    zalete - z wysuwanej czesci mozna wydlubac srodek (ten czarny ze stykami),
    wowczas otrzymujemy chyba najmniejszego pendrive'a na swiecie. :) Tylko
    trzeba go czyms podkleic (ja uzylem estetycznej, przezroczystej masy
    epoksydowej), bo jest zbyt plaski i w wielu gniazdach USB nie kontaktuje.
    Nosze pare takich w portfelu, sa mniej wiecej wielkosci... jednogroszowki.

    k,

  • 8. Data: 2009-04-25 10:23:20
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mirror wrote:
    > Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    > jakies typy ?

    To: www.dealextreme.com/details.dx/sku.21811
    plus karta microsd. :) Uzywam od dawna, spisuje sie swietnie. Ew. (mimo
    wszystko fizycznie mniejsze) wnetrznosci pqi, o ktorych pisalem wyzej w
    tym watku.

    k,

  • 9. Data: 2009-04-25 11:40:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    > jakies typy ? mniejsza o pojemnosc - chodzi o fizyczny
    > rozmiar tego urzadzonka :)

    http://www.supertalent.com/products/stt_usb_detail.p
    hp?type=Pico#
    seria c

    http://www.allegro.pl/item611031664.html

    http://itbiznes.pl/art36375.html

  • 10. Data: 2009-04-25 12:19:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jaki jest najmniejszy rozmiarowo pendrive ? macie
    > jakies typy ? mniejsza o pojemnosc - chodzi o fizyczny
    > rozmiar tego urzadzonka :)
    http://www.kingmax.com/en_03_product_content.asp?sn=
    44