  • 31. Data: 2009-01-06 22:12:54
    Temat: Re: najpopularniejszy program do projektowania PCB?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:gk0h2i$ig0$2@news3.onet...

    > Pewnie za pozno obejrzalem strone i widze wersje 'normalna'. Tlo biale,
    > wszystko w miare czytelne, czego ludziska sie czepiaja?
    >
    > ;-)

    Obejrzałeś już po zmianach ;)
    Ja bym sugerował jeszcze żeby zlikwidować kolor, bądź pozostawić tylko
    odcienie jednego wybranego koloru ;)

    Włodek

  • 32. Data: 2009-01-08 17:13:23
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 5 Jan 2009 11:04:10 +0100 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał:

    >No i KiCAD - też darmowy :)

    No i jest jeszcze stary, dobry DOSowy Autotrax 1.61, dostępny obecnie
    za darmo na stronie www.altium.com (trzeba w sekcji downloads
    poszukać). Niestety też trzeba sporo footprintów dorobić samemu.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key: