  • 11. Data: 2020-07-17 13:14:20
    Temat: Re: napęd 4x4 stały nie znam się
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-17 o 04:06 -0700, Przemek Jedrzejczak napisał:
    > Producent założył minimalną inteligencję użytkownika i to nie jego
    > wina że gamonie nie umieją czytać ew. są mądrzejsi od fabryki.

    Znaczy ty patrzysz na te wszelkie ikonki i światełka jak jedziesz? No
    to gratuluję, bo ja zupełnie nie, wyłącznie na prędkościomierz zerkam.

    > Pomysł samoczynnego zwolnienia z 140 do 30 km/h na autostradzie
    > uważam za humorystyczny.

    Jak ci opona trzaśnie to też ciągniesz dalej do przodu, czy jednak
    puszczasz nogę z gazu?

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-07-17 15:47:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > to gratuluję, bo ja zupełnie nie, wyłącznie na prędkościomierz zerkam.

    > Jak ci opona trzaśnie to też ciągniesz dalej do przodu, czy jednak

    Jak leci sto dwadzieścia a trzasła ta z tyłu to większość słyszy
    ale nie czuje i jedzie dalej. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-07-17 17:46:30
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 lipca 2020 06:14:22 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Znaczy ty patrzysz na te wszelkie ikonki i światełka jak jedziesz? No
    > to gratuluję, bo ja zupełnie nie, wyłącznie na prędkościomierz zerkam.

    Primo: Zazwyczaj jak sie check engine zapala to tez jest pipek.
    Secundo: Tak, przemiatanie wzrokiem i drogi i wskazan jest standardowa czynnoscia i
    co okolo 10-30 sekund to robie. Nie wspominajac o lusterkach.

    Patrzenie sie slepo w przod prowadzi do wielu problemow. Rowniez do zasypiania z
    nudow.

    > Jak ci opona trzaśnie to też ciągniesz dalej do przodu, czy jednak
    > puszczasz nogę z gazu?

    Mateusz, ty niegupi chopak kestes. Musisz tak durnie ten watek ciagnac?
    Porownanie z dupy.

    PS. Zazwyczaj jak ECU wykryje powazny blad to nie tylko piszczyk sie pojawi ale i
    auto tsraci moc bo ecu przechodzi w tryb tzw bezpieczny. Nie znaczy sie ze nie mozna
    wtedy zarżnąć auta ale ono samo zwolni.