  • 1. Data: 2010-11-17 08:34:00
    Temat: pozycjonowanie zajawki www
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Witajcie

    Pomóżcie mi proszę zrozumieć dlaczego nie chce się w google pozycjonować
    zajawka www:
    http://www.alicjasowinska.pl/

    Od już ponad 2 miesięcy leży sobie ta zajawka w sieci a wpisując w google
    fraze np. taką jaka jest w temacie strony w ogóle zajawka nie pojawia się na
    liście wyników...

    Trochę nie to dziwi.

    Właściwa strona jest w trakcie opracowywania.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-11-17 08:39:51
    Temat: Re: pozycjonowanie zajawki www
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 17 Nov 2010 09:34:00 +0100, quent wrote:

> [...]
    > liście wyników...
    >
    > Trochę nie to dziwi.
    >
    > Właściwa strona jest w trakcie opracowywania.

    A Google w ogóle wie o istnieniu tej strony?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 3. Data: 2010-11-17 08:45:33
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A Google w ogóle wie o istnieniu tej strony?

    A jak zwykle google się o tym dowiaduje? :-)
    Samo nie skanuje czasem?

  • 4. Data: 2010-11-17 08:47:20
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 17 Nov 2010 09:45:33 +0100, quent wrote:

    > A jak zwykle google się o tym dowiaduje? :-)
    > Samo nie skanuje czasem?

    Ale skąd ma "samo zeskanować"? Jak ma trafić na tę stronę? Albo mu powiesz
    o jej istnieniu albo umieścisz do niej link. Użyj Webmaster Tools.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 5. Data: 2010-11-17 10:15:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 17 Nov 2010 09:34:00 +0100, quent napisał(a):

    > Witajcie
    >
    > Pomóżcie mi proszę zrozumieć dlaczego nie chce się w google pozycjonować
    > zajawka www:
    > http://www.alicjasowinska.pl/

    Witryna w ogóle nie jest zaindeksowana przez Google.
    Indeksację możesz sprawdzić zapytaniem do wyszukiwarki:
    site:alicjasowinska.pl

    Żeby zaindeksować witrynę spróbuj dodać ją do kilku katalogów stron www
    (może być trudne, bo te wartościowe najpewniej nie zgodzą się dodać takiej
    pojedynczej wizytówki), lub gdzieś na własnych stronach podlinkuj ten
    serwis.

    Dodanie witryny to Webmaster Tools też może być pomocne, choć niczego nie
    gwarantuje :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2010-11-17 11:16:23
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 17 Nov 2010 09:47:20 +0100, Michał Gancarski wrote:

    > Ale skąd ma "samo zeskanować"? Jak ma trafić na tę stronę? Albo mu powiesz
    > o jej istnieniu albo umieścisz do niej link. Użyj Webmaster Tools.

    To co napisał Kapsel - katalogi.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 7. Data: 2010-11-20 11:20:07
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 17 Lis, 09:45, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > A jak zwykle google si o tym dowiaduje? :-)
    > Samo nie skanuje czasem?

    kurka wodna... nieźle. Teraz strony robią osoby, które nawet stronowej
    podstawówki nie skończyły :)
    to oczywiście żart, nie obrażaj się quent, nie wszystko się wie od
    razu... no i nie każdy musi wiedzieć wszystko!

    Radzę popracować w zespole, który ma doświadczenie, albo skończyć
    kilka kursów podstawowch.
    Wtedy, nawet jeśli nie będziesz wiedział, dlaczego, to będziesz
    wiedział, w którym kościele :)

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Strony www

  • 8. Data: 2010-11-20 17:05:29
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-11-17 11:15, Kapsel pisze:
    > Dodanie witryny to Webmaster Tools też może być pomocne, choć niczego nie
    > gwarantuje :)

    Dodanie sitemapy w Webmaster Tools w 99.9% doswiadczalnych przypadkow
    skutkuje zauwazeniem strony. Tak naprawde, zwykle
    http://www.google.pl/addurl/ zazwyczaj wystarcza.

    Jakby sie jeszcze udalo dodac link do tej strony na stronie jakiegos
    znajomego, lub w miejscach latwo indeksowalnych przez google (sygnaturka
    na jakims forum), to juz w ogole.

    Paradoksalnie samo to, ze quent tu napisal moze sprawic, ze strona sie
    zaindeksuje - kilka serwisow archiwuzujacych usenet chwyci ten post,
    trafi do indeksu, a potem juz krotka droga :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 9. Data: 2010-11-20 19:25:19
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sat, 20 Nov 2010 18:05:29 +0100, Mateusz Papiernik wrote:

> [...]
    > zaindeksuje - kilka serwisow archiwuzujacych usenet chwyci ten post,
    > trafi do indeksu, a potem juz krotka droga :)

    No, myślę nawet, że Google przez Groups też załapie.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 10. Data: 2010-11-21 10:27:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 20 Nov 2010 18:05:29 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Paradoksalnie samo to, ze quent tu napisal moze sprawic, ze strona sie
    > zaindeksuje - kilka serwisow archiwuzujacych usenet chwyci ten post,
    > trafi do indeksu, a potem juz krotka droga :)

    Ano, też o tym pomyślałem, tylko że to już po wysłaniu posta :)
    Zresztą jak widać, już się strona zaindeksowała :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net