  • 1. Data: 2010-02-02 20:19:06
    Temat: nie to, że flame...
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich po
    mieście
    bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna
    ;)

    --
    limken polimken

  • 2. Data: 2010-02-02 20:27:56
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    czupakabra wrote:

    > a jak myślisz - może sam masz jakiś pomysł na odpowiedz?

    ale ja odpowiedź znam... :)

    > czy jednak trzeba CI glosno i powoli napisać jak zachowują się letnie
    > opony w zimie na zaśnieżonej drodze.

    ponieważ sztuka czytania (ze zrouzumieniem) jest Ci obca - to już wyjaśniam
    chciałem się dowiedzieć czy Ci co w październiki i listopadzie krzyczeli, że
    zimy w mieście nie ma nadal tak głośno będą krzyczeć...
    ewnetualnie - dowiedzieć się, że wciaż mają takie samo zdanie i radzą sobie
    świetnie
    wtedy da mi to do myślenia, że być może rzeczywiście szkoda kasy na zimówki
    ;]

    > pachniesz mi trollem

    no baa...

    --
    limken polimken

  • 3. Data: 2010-02-02 20:30:35
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

> [...]

    a jak myślisz - może sam masz jakiś pomysł na odpowiedz?
    czy jednak trzeba CI glosno i powoli napisać jak zachowują się letnie

    Sebastian

  • 4. Data: 2010-02-02 21:35:44
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie świetnie
    > wtedy da mi to do myślenia, że być może rzeczywiście szkoda kasy na

    Spoko oni nawet nie sa w stanie z pod bloku wyjechac ....

  • 5. Data: 2010-02-02 21:42:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich
    > po mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie
    > niezauważalna ;)

    Otóz powiem Ci ze całkiem normalnie. Białystok który jest okrutnie
    zaśnieżony nie sprawia mi większego problemu, no poza tym ze 80% ludzi
    jedzie tak jakby nigdy nie widziała sniegu i muszą się mu dokładnie
    przyglądać.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-02 21:43:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Spoko oni nawet nie sa w stanie z pod bloku wyjechac ....

    Naprawdę??

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-02-02 21:48:17
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Lewis wrote:

> [...]
    > zaśnieżony nie sprawia mi większego problemu, no poza tym ze 80% ludzi
    > jedzie tak jakby nigdy nie widziała sniegu i muszą się mu dokładnie

    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    4x4?

    jeśli tak to się nie liczysz :)

    --
    limken polimken

  • 8. Data: 2010-02-02 22:07:21
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    > 4x4?
    > jeśli tak to się nie liczysz :)

    kufra...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-02-02 22:27:43
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "limken" napisał w wiadomości news:hk9u6n$co3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna
    spec nie jezdem, ale jeżeli chodzi o odrobinę śniegu na asfalcie
    (tylko gdzie) to na pewno zimówki byłyby lepsze,
    ale jadąc po 20cm śniegu rozjechanym na lodzie
    (prawie wszędzie) to nie widzę różnicy.
    Na marketowym parkingu można się zakopać,
    a DK w mojej wsi jest czysta.

  • 10. Data: 2010-02-02 22:36:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Feb 2010 20:19:06 +0100, limken wrote:
> [...]
    >mieście
    >bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna

    Panocku, cosik mi sie widzi ze wy w ryj chcecie dostac a nie o opony
    spytac :-)

    Na letnich sie teraz po miescie jezdzi tak samo jak na zimowych.
    Tzn wcale, bo nawet najlepsza zimowka w osobowym aucie nie sforsuje
    30cm sniegu na parkingu. A tyle tam zrzucili.

    Na tramwaje wyrobilem juz chyba kilkuletnia norme :-(

    J.