  • 141. Data: 2010-09-27 11:23:10
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > I wzajemnie.
    > Wyprzedzający w takiej sytuacji powinien dostac "tylko" mandat + punkty
    > natomiast wyprzedzany zostaje uznany za sprawcę
    > (nieupewnienie się o możliwości bezpiecznego skrętu)
    > + też mandat + punkty.
    > Możesz sobie skonsultować z dowolnie wybranym patrolem drogówki.

    jasne jasne.

    Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem
    upewnić się w szczególności, czy:
    3. kierujący, jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie
    zasygnalizował zamiaru wyprzedzania innego pojazdu, zmiany kierunku
    jazdy lub zmiany pasa ruchu.

    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować
    szczególną ostrożność [...]
    5. Wyprzedzanie pojazdu lub uczestnika ruchu, który sygnalizuje zamiar
    skręcenia w lewo, może odbywać się tylko z jego prawej strony.

    teraz ja poproszę o suche paragrafy na potwierdzenie Twojej tezy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 142. Data: 2010-09-27 13:25:35
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > jak przyniesiesz mi interpretację Twojego posta i ją pokażesz, to się
    > chetnie z siebie posmieję. ale obawiam się, że tego nie zrobisz, bo będzie
    > Ci wstyd.

    tobie to naprawde musi sie nudzic :)

  • 143. Data: 2010-09-27 14:25:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > krw

    Przeczytalem ten watek i ten nastepny. Moge smialo powiedziec "a nie
    mowilem?" :P

    --
    pzdr:
    Ivam