  • 1. Data: 2009-03-10 16:25:48
    Temat: nowe? bezpieczniki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    widział Ktoś takie bezpieczniki:
    http://www.wrzuta.pl/obraz/1JHWZ1tRcO/bezpiecznik
    ?
    czy ten drut wytrzymuje tylko 4A czy to chińska niedoróbka i
    wytrzymuje 40A? to jakiś chłam czy nowość?

  • 2. Data: 2009-03-10 16:58:57
    Temat: Re: nowe? bezpieczniki
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gp64ab$2r3$1@news.onet.pl...
    > widział Ktoś takie bezpieczniki:
    > http://www.wrzuta.pl/obraz/1JHWZ1tRcO/bezpiecznik

    Nie wiadomo czy widział - daj coś do porównania wielkości, wygląda na
    zwykły bezpiecznik SP7 znany już pod koniec IIWŚ.

    > czy ten drut wytrzymuje tylko 4A czy to chińska niedoróbka i wytrzymuje
    > 40A? to jakiś chłam czy nowość?

    SP7 max ma 10A.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-03-10 17:54:33
    Od: "Teatime" <s...@o...pl>

    > czy ten drut wytrzymuje tylko 4A czy to chińska niedoróbka i

    Pytanie jak jest zamocowany w układzie. Jeśli dokręcana (mocno) oprawa, to
    może... choć wątpię, czy te 40 A pociągnie. Jeśli standartowa, czyli
    blaszki, to zapomnij.

    Aha, jak patrzeć na niego, to jakiś sens widać. Wiadomo, że bezpiecznik pada
    w najcieńszym miejscu, ten drut wygląda na ponacinany na tyle, że w jakimś
    tam nacięciu puści przy 40 A. Ale to tylko moje podejrzenia.

  • 4. Data: 2009-03-10 18:07:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    to jest bezpiecznik 20x5mm, na obudowie pisze 4A/250V...
    kupiony na allegro...

  • 5. Data: 2009-03-10 18:23:04
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gp6a95$l6b$1@news.onet.pl...

    > to jest bezpiecznik 20x5mm, na obudowie pisze 4A/250V...
    > kupiony na allegro...

    i to jest 4A, wykonanie zwłoczne i to porządne.

    e.

  • 6. Data: 2009-03-10 19:00:13
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Teatime" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pada w najcieńszym miejscu, ten drut wygląda na ponacinany na tyle, że w
    > jakimś tam nacięciu puści przy 40 A. Ale to tylko moje podejrzenia.
    jaki ponacinany? to jest zwykly drut owiniety wokol "rdzenia" z wlokna
    szklanego czy czegos podobnego w kazdym badz razie izolatora

  • 7. Data: 2009-03-10 20:08:37
    Od: "Teatime" <s...@o...pl>

    > czy ten drut wytrzymuje tylko 4A czy to chińska niedoróbka i

    sorry, nie doczytałem pytania, jak to jest czteroamperowy, to wygląda
    porządnie, tak jak zauważył jeden z przedmówców.

  • 8. Data: 2009-03-11 06:34:37
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gp6a95$l6b$1@news.onet.pl...
    > to jest bezpiecznik 20x5mm, na obudowie pisze 4A/250V... kupiony na
    > allegro...

    Podaj czy jest napisana na nim literka "T"

    --
    Desoft

  • 9. Data: 2009-03-26 22:33:08
    Od: AS <a...@w...pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:gp6a95$l6b$1@news.onet.pl...

    > i to jest 4A, wykonanie zwłoczne i to porządne.
    >
    > e.

    to, że niby zwłoczny to z czego wynika?
    z samego symbolu 4A/250V nie bardzo, bo zwłoczne często mają literkę T
    (time lag, a bez są zazwyczaj szybkie, w odróżnieniu od superszybkich F
    (fast)

    Pozdrawiam

    AS