  • 1. Data: 2021-01-14 02:35:33
    Temat: obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C 10 Gbps
    https://www.aliexpress.com/item/1005001351278685.htm

    dysk Kingston A2000 500GB
    https://tinyurl.com/y4sd3gfp

    podłączony kablem usb c - usb c do
    https://www.asrock.com/mb/Intel/H270%20Pro4/index.as
    p#Specification

    nie wzbija się powyżej 450MB/s
    macie pomysł dlaczego?

    czy port c może być wogóle USB 3.1 Gen1 czy zawsze c = USB 3.1 Gen2
    płyta ma niby 7 x USB 3.1 Gen1 (1 Type-C, 2 Front, 5 Rear)

    https://ibb.co/Db9PM4F
    https://ibb.co/j8MtCcB
    https://ibb.co/c6ZLzVB

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-01-14 20:08:08
    Temat: Re: obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 14/01/2021 01:35, PiteR wrote:
    > obudowa ORICO M2PV-C3 Type-C 10 Gbps
    > https://www.aliexpress.com/item/1005001351278685.htm

    Obudowa Orico, ktosa zakupiles, ma w zestawie swoj wlasny kabel USB
    Type-C to Type-C Cable. Przetestuj na nim, jesli nadal masz 450 MB/s to
    znaczy, ze chinczyki z Aliexpress naklamali i mozesz reklamowac.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2021-01-14 20:58:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rtq4qp$kce$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Obudowa Orico, ktosa zakupiles, ma w zestawie swoj wlasny kabel
    > USB Type-C to Type-C Cable. Przetestuj na nim

    ciekawe dlaczego pomyślałeś, że nie przetestowałem go ;)

    > jesli nadal masz 450 MB/s to znaczy, ze chinczyki z Aliexpress
    > naklamali i mozesz reklamowac.

    To nie jest takie łatwe. Orico to jeden z najlepszych brandów.
    Wypróbuje jeszcze w pracy z nowożytnym laptopem i z telefonem.

    --
    Piter

    róbcie bakup dziewczyny
    bo nie znacie dnia ni godziny

  • 4. Data: 2021-01-14 21:07:19
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 14/01/2021 19:58, PiteR wrote:

    > ciekawe dlaczego pomyślałeś, że nie przetestowałem go ;)

    No to oczywiste. Biezesz dysk i obudowe. Testujesz, wychodzi 450 MB/s.
    Wtedy zaden dodatkowy kabel Arsock nie powinien nawet wchodzic do gry, a
    mimo to o nim napisales.

    > To nie jest takie łatwe. Orico to jeden z najlepszych brandów.
    > Wypróbuje jeszcze w pracy z nowożytnym laptopem i z telefonem.

    Rozumiem :) Jednak mimo wszystko jak dla mnie to powinienes zrobic tylko
    taki test logiczny:

    Krok 1: Dysk NVMe bzeposrednio w plycie glownej - jesli wynik to 450
    MB/s to reklamujesz dysk; jesli predkosc rzedu 2GB/s to wiesz, ze jest OK
    Krok 2: Dysk w obudowie Orico - jesli wynik to 450 MB/s to reklamujesz
    obudowe

    To wszystko. Zadenych zbednych pytan i wyciagania jakichs kabli Asrock.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 5. Data: 2021-01-14 21:16:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.01.2021 o 02:35, PiteR pisze:

    > nie wzbija się powyżej 450MB/s
    > macie pomysł dlaczego?

    A czym i jak mierzysz?
    Bo w/g tego:
    https://www.youtube.com/watch?v=sLsbP7XzVMw
    to może być wszystko co Kingston A2000 osiąga?

  • 6. Data: 2021-01-14 21:58:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6000a69d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    user nadir pisze tak:

    > A czym i jak mierzysz?
    > Bo w/g tego:
    > https://www.youtube.com/watch?v=sLsbP7XzVMw
    > to może być wszystko co Kingston A2000 osiąga?

    Nie no doczytałem teraz i trzeba spojrzeć smutnej prawdzie w oczy
    płyta głowna Asrock H270 Pro4 co prawda ma wtyk usb c ale obsługuje
    on tylko protokół wolniejszy USB 3.1 Gen1.

    Rear Panel I/O
    - 5 x USB 3.1 Gen1 Type-A Ports
    - 1 x USB 3.1 Gen1 Type-C Port

    a żeby ta obudowa poszła na full speed 1.2GB potrzeba żeby mobo miało
    gniazda usb 3.1 Gen2 (nie istotne jakiego fizycznego kształtu).

    "The USB Type C standard defines only the physical connector while the
    USB 3.1 Gen 2 standard applies only to the electrical signal"

    --
    Piter