  • 1. Data: 2012-03-31 18:29:42
    Temat: * oiler - co polecacie
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jako, że parę ładnych lat już upłynęło od pojawienia się Scottoiler'a,
    mam pytanie który z produktów polecacie. Z tego co wiem, jest jeszcze
    motooiler. Układy są albo sterowane elektrycznie, albo ciśnieniowo.

    Cel dla mnie jest jasny: przedłużyć żywotność zestawu napędowego.
    Czystość nie jest priorytetem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-03-31 21:48:18
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-03-31 18:29, Piotr Rezmer pisze:

    > mam pytanie który z produktów polecacie. Z tego co wiem, jest jeszcze
    > motooiler. Układy są albo sterowane elektrycznie, albo ciśnieniowo.

    W angielskim teście olejarek wygrała Tuttoro.
    Sterowana grawitacyjnie ;)
    Jako Najlepsza i Najtańsza :)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2012-04-01 12:27:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/31/2012 06:29 PM, Piotr Rezmer wrote:
> [...]
    > motooiler. Układy są albo sterowane elektrycznie, albo ciśnieniowo.
    >
    > Cel dla mnie jest jasny: przedłużyć żywotność zestawu napędowego.

    Ja tam mam własnego. Końcówka od Scottoilera - dual injector,
    elektrozawór do benzyny + zbiorniczek od płynu hamulcowego do ciągnika.
    Napęd ma ponad 60 kkm i jeszcze lata :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-01 12:30:27
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

> [...]
    > mam pytanie który z produktów polecacie. Z tego co wiem, jest jeszcze
    > motooiler. Układy są albo sterowane elektrycznie, albo ciśnieniowo.

    Osobiscie od chyba 7-8 lat jezdze ze Scottem (wczesniej w CBR100F, teraz
    w STringach) i bardzo sobie go chwale. Trzeba go tylko na wstepie dobrze
    odpowietrzyc i wyregulowac.

    Na forum Bielizny (tym niepolskim) chwala bardzo Prooiler - rozni sie
    tym, ze jest z zaworem elektrycznym.

    > Cel dla mnie jest jasny: przedłużyć żywotność zestawu napędowego.
    > Czystość nie jest priorytetem.

    No chyba...

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2012-04-01 13:42:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > motooiler. Układy są albo sterowane elektrycznie, albo ciśnieniowo.
    >
    > Cel dla mnie jest jasny: przedłużyć żywotność zestawu napędowego.

    Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę
    Motooilera. Jest znacznie tańszy od Scottoilera i ma świetny sterownik
    elektryczny. Bardzo łatwo to wyregulować. Wada: w chwili załączenia
    zaworu - pobiera ponad 3A prądu (przez około sekundę co około minutę).

  • 6. Data: 2012-04-01 16:25:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-01 13:42, Marcin N pisze:

    > Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę
    > Motooilera.

    Ja tez.. Leje do niego agro 80w90 i jest super.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - z motooilerem do sprzedania.

  • 7. Data: 2012-04-01 19:03:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/01/2012 01:42 PM, Marcin N wrote:

    > Wada: w chwili załączenia
    > zaworu - pobiera ponad 3A prądu (przez około sekundę co około minutę).

    Żeby nazywać to wadą to by musiało to mieć jakiś wymierny skutek ale co
    to jest 3A przez sekundę?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-01 19:05:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/01/2012 04:25 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Ja tez.. Leje do niego agro 80w90 i jest super.

    Minerał czy syntetyk?? Ponoć syntetyki wypłukują o-ringi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-04-01 19:26:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze:

    > Żeby nazywać to wadą to by musiało to mieć jakiś wymierny skutek ale co
    > to jest 3A przez sekundę?

    Gosc pewnie z oszczednosci nie wlacza kierunkowskazow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2012-04-01 19:36:05
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 01.04.2012 19:26, Kuczu wrote:

    > Gosc pewnie z oszczednosci nie wlacza kierunkowskazow.

    a moze chodzi o to, ze te 3A może mu zgasić motur bo aku niewydoli? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"