  • 11. Data: 2012-05-02 01:04:46
    Temat: Re: NAPRAWIONY!!!
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-02 01:02, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Fajnie uczciłeś pracą święto ;) - zrobiłeś sobie wtorek "czynu
    > partyjnego" ;)

    Takie święta to niestety jedyny czas, gdy jestem w domu a nie w pracy i
    mogę coś porobić sensownego ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-05-02 01:06:24
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 23:33, jendyk pisze:

    > 1/ mniej klopotu i taniej by wyszlo odpalic bestie raz na miesiac na
    > 10-15 minut niz teraz dlubac w rozrzadzie
    W tym właśnie był problem...
    Nie chciał palić!

    > 2/ rolki rdzewieja? przy takim podejsciu do sprawy to na pewno gorzej
    > wygladaja pierscienie na tlokach i cylindry. Jak zardzewialy rolki to
    > niewatpliwie rdza pozostawila slady na cylindrach w miejscach gdzie
    > zatrzymaly sie tloki(pierscienie) - bedziesz tez wymienial?
    Autko w "międzyczasie" było kręcone - więc nie powinno to być problemem.

    > 3/ najwazniejsza zasada: nie naprawiaj tego co nie jest zepsute
    Ale jak znaleźć właśnie to zepsute miejsce...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 13. Data: 2012-05-02 22:08:53
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 23:33, jendyk pisze:

    > 1/ mniej klopotu i taniej by wyszlo odpalic bestie raz na miesiac na
    > 10-15 minut niz teraz dlubac w rozrzadzie

    taaa, zwlaszcza, ze walczylem z tym, ze nie odpalala...

> [...]
    > niewatpliwie rdza pozostawila slady na cylindrach w miejscach gdzie
    > zatrzymaly sie tloki(pierscienie) - bedziesz tez wymienial?

    masz jakies doswiadczenie w tej kwestii, czy tylko pieprzysz cos od
    rzeczy, bo ci sie wydaje?

    > 3/ najwazniejsza zasada: nie naprawiaj tego co nie jest zepsute

    wymiana elementow eksploatacyjnych takich jak paski i napinacze to nie
    naprawa szerloku

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 14. Data: 2012-05-03 06:56:14
    Od: jendyk <j...@o...pl>

    v...@i...pl wrote:

    > masz jakies doswiadczenie w tej kwestii, czy tylko pieprzysz cos od
    > rzeczy, bo ci sie wydaje?

    Nie potrafisz sie wyslowic bez "mocniejszych" slow?
    Wnioskujac z chamsko-zaczepnej odpowiedzi,nie zdziwilbym sie gdybys byl
    ostrzyzony na lyso, mial miesisty kark i za szczt elegancji uwazal luzne
    spodnie z paskami na nogawkach.
    Z odpowiedzi wnioskuje ze mam do czynienia z prymitywnym organizmem np
    czyms w rodzaju buraka.
    Mam zasade ze z "jednokomorkowym" organizmem nie wdaje sie sie w
    dyskusje, wyjasnianie, w tym przypadku podstaw mechaniki samochodowej z
    przyczyn j/w tez mija sie z celem.

  • 15. Data: 2012-05-03 08:40:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jendyk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > spodnie z paskami na nogawkach.
    > Z odpowiedzi wnioskuje ze mam do czynienia z prymitywnym organizmem np

    Pomyśl co można wywnioskować z Twojej wypowiedzi......

  • 16. Data: 2012-05-03 11:05:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jendyk,

    Thursday, May 3, 2012, 6:56:14 AM, you wrote:

> [...]
    > Mam zasade ze z "jednokomorkowym" organizmem nie wdaje sie sie w
    > dyskusje, wyjasnianie, w tym przypadku podstaw mechaniki samochodowej z

    I w czym się okazałeś lepszy od swojego przeciwnika w dyskusji?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2012-05-06 01:24:46
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-03 06:56, jendyk pisze:

    > Nie potrafisz sie wyslowic bez "mocniejszych" slow?

    Potrafie, ale jak ktos nie czyta ze zrozumieniem i pozniej odpisuje
    piszac, lekko mowiac - nieprawde, to nie mam oporow przed odpisaniem w
    tonacji takiej, jak zaprezentowalem wczesniej.

> [...]
    > spodnie z paskami na nogawkach.
    > Z odpowiedzi wnioskuje ze mam do czynienia z prymitywnym organizmem np

    Kiepsko z Twoim wnioskowaniem, zreszta tak samo jak z czytaniem ze
    zrozumieniem.

    > Mam zasade ze z "jednokomorkowym" organizmem nie wdaje sie sie w
    > dyskusje, wyjasnianie, w tym przypadku podstaw mechaniki samochodowej z
    > przyczyn j/w tez mija sie z celem.

    Najpierw te podstawy poznaj, a pozniej bierz sie za ich objasnianie.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-05-06 01:26:05
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > I w czym się okazałeś lepszy od swojego przeciwnika w dyskusji?

    Poniewaz nie za bardzo wiem, komu odpisales (chyba sie mnie lub Tobie
    cytowanie rozjechalo, bo drzewko co innego niz naglowek pokazuje), to
    proszę o doprecyzowanie pytania w celu uzyskania poprawnej odpowiedzi ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 19. Data: 2012-05-06 11:49:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Venioo,

    Sunday, May 6, 2012, 1:26:05 AM, you wrote:

    > Poniewaz nie za bardzo wiem, komu odpisales (chyba sie mnie lub Tobie
    > cytowanie rozjechalo, bo drzewko co innego niz naglowek pokazuje), to
    > proszę o doprecyzowanie pytania w celu uzyskania poprawnej odpowiedzi ;)

    Nie wiem, jakie masz wątpliwości. Odpowiadałem dokładnie temu, co
    widać. Cytowanie się nie rozjechało a nagłówki i drzewko (po
    referencjach) poprawnie pokazuję wszystko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-05-06 17:38:04

    > Nie wiem, jakie masz wątpliwości. Odpowiadałem dokładnie temu, co
    > widać. Cytowanie się nie rozjechało a nagłówki i drzewko (po
    > referencjach) poprawnie pokazuję wszystko.

    A u mnie drzewko pokazuje, ze odpowiedziales mnie, dlatego prosilem o
    doprecyzowanie. Widac cos w TB mam pokaszanione.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)