  • 1. Data: 2009-01-30 21:12:44
    Temat: pamietacie (macie) Sinclair QL
    Od: a...@p...pl

    szukam kogos, kto ma taki (historyczny) komputerek Sinclair QL. Jest
    tu ktos?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-30 21:16:28
    Temat: Re: pamietacie (macie) Sinclair QL
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello adresss,

    Friday, January 30, 2009, 10:12:44 PM, you wrote:

    > szukam kogos, kto ma taki (historyczny) komputerek Sinclair QL. Jest
    > tu ktos?

    Człowieku, to było ćwierć wieku temu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-01-30 21:20:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello adresss,

    Friday, January 30, 2009, 10:12:44 PM, you wrote:

    > szukam kogos, kto ma taki (historyczny) komputerek Sinclair QL. Jest
    > tu ktos?

    Chwilka w góglach: http://www.allegro.pl/item498857551_unikat_sinclair_
    ql_box.html

  • 4. Data: 2009-01-30 22:14:23
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Jan 2009 22:16:28 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Człowieku, to było ćwierć wieku temu...

    a co ciebie te cwierk wieku przeraza? Urodziles sie w tych czasach? Ja
    chodzilem do liceum i do dzis pamietam, jak z wypiekami na twarzy o
    nim czytalem. Nawet pamietam wakakcje kiedy to bylo. Obok mnie lezala
    moja dziewczyna i opalala sie w topless na materacu i bardziej
    interesowal mnie ten komputer niz jej ponetne wdzieki.

    Szukam tego kompa, bo jest potrzebny jako wzor/dawca lub cos w tym
    rodzaju.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-01-30 22:27:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello adresss,

    Friday, January 30, 2009, 11:14:23 PM, you wrote:

    > a co ciebie te cwierk wieku przeraza? Urodziles sie w tych czasach?

    Nie, w tych czasach to się urodził mój, obecnie niemal ćwierczwieczny
    syn. Jednym z jego gryzaków był Spectrum+.

> [...]
    > lezala moja dziewczyna i opalala sie w topless na materacu i
    > bardziej interesowal mnie ten komputer niz jej ponetne wdzieki.

    Zboczeniec. Albo pedał. Zdecydowanie ;P

    > Szukam tego kompa, bo jest potrzebny jako wzor/dawca lub cos w tym
    > rodzaju.

    Dostałeś linka w kolejnym poście.

  • 6. Data: 2009-01-30 23:08:56
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Zboczeniec. Albo pedał. Zdecydowanie ;P

    Eeee tam zaraz zboczeniec... Kobitę miał na co dzień, to pojawiło się
    zjawisko habituacji, a tu miał świeży atraktor ;-) :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 7. Data: 2009-01-31 00:19:59
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Jan 2009 23:27:19 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Nie, w tych czasach to się urodził mój, obecnie niemal ćwierczwieczny
    >syn. Jednym z jego gryzaków był Spectrum+.

    w sumie to dobrze, ze czytalem, bo gdybym nie czytal, to moze juz
    mialbym syna/corke w tym wieku. Wolalem komputery niz seks. Czyli
    jednym slowem swego rodzaju antykoncepcja.....

    A tak z ciekawosci, to ten pan Sir Sinclair to jeszcze zyje?????? Bo
    wg mnie powinien dostac Nobla.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-01-31 00:30:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    a...@p...pl napisał:

    > A tak z ciekawosci, to ten pan Sir Sinclair to jeszcze zyje??????
    > Bo wg mnie powinien dostac Nobla.

    Żyje. Za tego QL dostał właśnie Sira. A może to za całokształt.
    Powinno mu wystarczyć.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2009-01-31 06:08:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jan 2009 00:30:01 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Żyje. Za tego QL dostał właśnie Sira. A może to za całokształt.

    raczej caloksztalt lub poprzednie.

    QL to byl wyjatkowo nietrafiony model..

    >Powinno mu wystarczyć.

    Z samego tytulu sie nie wyzyje, choc kto wie - moze w Anglii tak :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-01-31 06:10:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009 23:27:19 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello adresss,
    >
    >Zboczeniec. Albo pedał. Zdecydowanie ;P

    Komputer nie mowi ze go boli glowa :-)

    J.