  • 1. Data: 2023-05-29 09:58:55
    Temat: parkingi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/krakow/news-jeszcze-trz
    y-dni-na-skladanie-wnioskow-o-budowe-parkingow,nId,6
    807690

    " Do końca maja organizacje pozarządowe, spółdzielnie, wspólnoty
    mieszkaniowe i krakowianie mogą składać wnioski o budowę nowych
    parkingów.
    Jeszcze trzy dni na składanie wniosków o budowę parkingów

    Jednym z głównych problemów mieszkańców Krakowa jest brak
    wystarczającej liczby miejsc postojowych, co często prowadzi do
    konfliktów. Miejski program zakłada 80-procentowe dofinansowanie ze
    środków miejskich, lokalnych inicjatyw mieszkańców, którzy chcieliby
    budowy parkingów na terenach będących własnością gminy albo Skarbu
    Państwa zarządzanych przez miejskie jednostki."

    Cud? Wybory? ukryte dofinansowanie ?

    "Wnioskodawcy wnoszą wkład własny: minimum 20 proc. wartości
    inwestycji. Może to być: wkład finansowy albo rzeczowy w postaci
    przekazanie nieruchomości na rzecz miasta pod budowę parkingu. Wniosek
    będzie podlegał ocenie komisji."

    Jak teren prywatny, to po co miastu przekazywac, prywatny parking
    zrobic :-(
    A jak miejski ... to jak obywatel ma doplacic do nie swojego terenu?
    Zeby mu parkomat postawili?

    U siebie w miescie jestem skłonny zadeklarowac czyn społeczny,
    polegajacy na wycieciu słupków i demontazu znaków zakazu :-)

    Oraz na zajechaniu trawniczka w ugór :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-05-29 16:12:27
    Temat: Re: parkingi
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.05.2023 o 09:58, J.F pisze:
> [...]
    > zrobic :-(
    > A jak miejski ... to jak obywatel ma doplacic do nie swojego terenu?

    Paranoja.

    > U siebie w miescie jestem skłonny zadeklarowac czyn społeczny,
    > polegajacy na wycieciu słupków i demontazu znaków zakazu :-)

    To chyba ci, co wkopywali powinni robić a nie, że czyn społeczny.

    > Oraz na zajechaniu trawniczka w ugór :-)

    A wcześniej trawnik był na siano dla konia?