  • 1. Data: 2010-11-26 20:31:28
    Temat: passat B5 nie zapala, pali sie (!) piszczy 3 razy
    Od: Piter <e...@f...pl>

    Dziś mnie mój nowy-stary pasek B5 zaskoczył, nie chce zapalać (1 na 10)
    pali się czerwony wykrzyknik (!) i żółty ABS oraz piszczy 3 razy :/

    Pogoglałem i znalazłem takie coś

    http://piterpro.private.pl/pasek_bateryjka.png

    może ktoś z grupowiczów wie co autor miał na myśli?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2010-11-26 21:08:21
    Temat: Re: passat B5 nie zapala, pali sie (!) piszczy 3 razy
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Piter* w wiadomości news:Xns9E3CD0C976710elektronik@localhost.net
    napisał(a):
> [...]
    > Pogoglałem i znalazłem takie coś
    > http://piterpro.private.pl/pasek_bateryjka.png
    > może ktoś z grupowiczów wie co autor miał na myśli?

    Nie kojarze nic takiego pod poduchą, kierownica czy choćby na kolumnie po
    zdjęciu plastików. Jak dla mnie dziwna rada... i chyba ślepa uliczka :/

    Pozdr

  • 3. Data: 2010-11-26 22:15:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-26 21:08, Przembo pisze:
> [...]
    >
    > Nie kojarze nic takiego pod poduchą, kierownica czy choćby na kolumnie
    > po zdjęciu plastików. Jak dla mnie dziwna rada... i chyba ślepa uliczka :/

    Może miał na myśli przekaźnik do zasilania ECU - tylko nie wiem czy w B5
    on się zowie 109 ;)

    Pozdrawiam !