  • 1. Data: 2010-01-10 14:58:48
    Temat: Re: [piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)
    Od: "kml" <A...@g...lp>

  • 2. Data: 2010-02-07 14:54:23
    Temat: [piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

  • 3. Data: 2010-02-07 15:41:55
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hkmgmf$2dsb$1@news2.ipartners.pl...

    > Google mówi, że nie było
    >
    > http://www.sadistic.pl/amerykanska-blondynka-vt2008.
    htm

    niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących, w jaki
    sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień. potem
    się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym niebieskim
    światku ...

    @

  • 4. Data: 2010-02-07 15:48:53
    Temat: Re: [pi?tek] Kobietka zatrza?ni?ta w samochodzie ;-)
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    W dniu 2010-02-07 15:41, Artur Miller pisze:
    > niech kto? mi wyt?umaczy wi?c, tak w wersji dla s?abiej kojarz?cych, w jaki
    > spos?b ten nar?d w og?le jest w stanie przetrwa? d?u?ej ni? tydzie?. potem
    > si? zapytam w jaki spos?b osi?gn? dominuj?c? pozycj? na tym ma?ym niebieskim
    > ?wiatku ...

    Erm... jest o parę tysięcy kilometrów od Rosji, Niemiec, Chin i Japonii? ;)

    Fishman

  • 5. Data: 2010-02-07 15:52:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Miller pisze:

> [...]
    > się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym niebieskim

    Myslisz ze u nas nie ma takich?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-02-07 15:52:35
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień. potem
    > się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym

    tak juz jest, i nie jest to dziwne :)

  • 7. Data: 2010-02-07 18:34:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 14:54:23 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Google mówi, że nie było

    Kłamie ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 8. Data: 2010-02-07 19:09:14
    Temat: Re: [piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl>

> [...]
    > jaki sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień.
    > potem się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym

    Lubię czytać polskie grupy i opinie na polskich forach bo pokazuja jacy
    jesteśmy ale warunek trzeba mieć do siebie dystans i troche wyjść z tego
    zaściankowego świata. Dziwne, że wszyscy wiedzą o co biega a Polacy no cóż
    nie na darmo jest o nas tyle kawałów ale nie ma to jak wyższe mniemanie o
    sobie.

    Cytat " niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących,
    w jaki
    sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień ...."

    Odpowiedź : Bo ma poczucie humoru i często jest normalniejszy niż myślisz.

    I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to
    wyszło.

    Pozdrowienie użytkownik systemów OnStar i BlueStar.

  • 9. Data: 2010-02-07 20:03:48
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jaki sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień.
    > potem się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym

    Ekhmm, no więc jedna z wersji:
    - rządzą tam ci, którzy wyemigrowali, Niemiec, Palestyny, Rosji, Polski
    i wielu innych krajów. Oni już wiedzą jak zrobić interes na blondynkach ;)

    Szymon

  • 10. Data: 2010-02-07 20:12:20
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Artur Miller nadaje:
    > niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących,

    ale wiesz że to jest reklama? ;-)