  • 1. Data: 2010-02-26 19:16:22
    Temat: [piatkowo] dziury w drodze...
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    co narzekaja na nasze drogi
    http://www.fishki.net/comment.php?id=65473
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-02-26 19:37:39
    Temat: Re: [piatkowo] dziury w drodze...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> writes:

    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473

    "A ja na to - Kreml w niebo śle rakiety. Bez wysiłku wielkich rzek
    zawraca bieg..."

    MJ

  • 3. Data: 2010-02-26 19:56:05
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> writes:

    > "A ja na to - Kreml w niebo śle rakiety. Bez wysiłku wielkich rzek
    > zawraca bieg..."

    Ach ta polska rusofobia. Z zaślepienia można nie dostrzec, że nie chodzi o
    Rosję ale o Ukrainę. W gimnazjum nie uczą już rosyjskiego i cyrylicy :-( A
    przecież na samym początku jest napisane, że chodzi o drogę Nikołajew
    (Mikołajów) - Odessa.

  • 4. Data: 2010-02-26 20:03:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 19:56:05 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > przecież na samym początku jest napisane, że chodzi o drogę Nikołajew
    > (Mikołajów) - Odessa.

    To jest przecież w ZSRR, nie? :)

    Mam znajomego który przekonuje że cyrylica powinna być alfabetem
    obowiązującym w Polsce. Ma dużo racji. Idealny byłby system jak w Serbii
    - uczą się obu alfabetów, mogą używać którego chcą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-02-26 20:07:34
    Od: Esen <z...@p...onet.pl.invalid>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473

    Jeszcze niedawno droga Ustrzyki Górne - Wołosate wyglądała podobnie.

    --
    Sławek

  • 6. Data: 2010-02-26 20:08:27
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-02-26 19:16, Gabriel'Varius' pisze:
    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473
    > pozdrawiam

    Za Kazikiem:

    Hej hej hej, hej hej hej
    Inni mają jeszcze gorzej
    Hej hej hej, hej hej hej
    Inni mają jeszcze gorzej
    Hej hej hej, hej hej hej
    Ale nie da ukryć się, że są tacy, którym jest lepiej
    Hej hej hej, hej hej hej
    Nie da ukryć się, że są tacy, którym jest lepiej
    Ale nie da ukryć się, że są tacy, którym jest lepiej

    M.

  • 7. Data: 2010-02-26 20:41:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gabriel'Varius' napisał(a):
    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    Cudze szukasz, swego nie widzisz.
    Przejedz sie przez Grodków, od rąda w kierunku na Nysę.
    Z 800 metrów na jedynce max dwójce jedziesz slalomem.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-26 20:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    To tak w temacie

    http://www.youtube.com/watch?v=TnpDq_Slq9A

    http://www.youtube.com/watch?v=wfQk9WEBFWk

  • 9. Data: 2010-02-26 22:37:56
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Dnia Fri, 26 Feb 2010 19:56:05 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > To jest przecież w ZSRR, nie? :)

    Już prawie 20 lat minęło od upadku ZSRR a Ukraina okazała się najsłabszą z
    byłych republik. Po 20 latach nieremontowana droga o takim obciążeniu tak
    właśnie wygląda.

  • 10. Data: 2010-02-26 22:52:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 20:07:34 +0100, Esen napisał(a):

    > Jeszcze niedawno droga Ustrzyki Górne - Wołosate wyglądała podobnie.

    Ulica Portowa w Krakowie obecnie wygląda tak samo...

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98