  • 1. Data: 2010-02-26 18:05:44
    Temat: Silnik Opla 2,2 DTI 125KM
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Witam,
    2,2DTI 125KM, montowane w Vectrze z 2004 r.
    Warto w to wchodzić?
    --
    M.

  • 2. Data: 2010-02-28 21:33:34
    Temat: Re: Silnik Opla 2,2 DTI 125KM
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > 2,2DTI 125KM, montowane w Vectrze z 2004 r.
    > Warto w to wchodzić?

    Od 2006 jezdze DTI 2.0 (Zafira) z 2003r, zrobilem ponad 100 kkm.
    Moim zdaniem bardzo udany silnik(zarowno 2.0 jak 2.2).
    Ekonomiczny i dynamiczny. Wady?
    Pompa wtryskowa bosch vp 44, zdarzaja
    sie problemy a naprawa/regeneracja najczesciej nie jest tania
    Jezeli silnik nie jest zajezdzony to jak najbardziej polecam.

  • 3. Data: 2010-02-28 22:14:50
    Od: pafka <p...@g...com>

    On Feb 26, 6:05 pm, MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > 2,2DTI 125KM, montowane w Vectrze z 2004 r.
    > Warto w to wchodzić?
    > --
    > M.

    Miałem Vectrę B, z 2.0DTI - przejechałem 330kkm bez remontów,
    poważnych usterek. Silnik OK, nie brał oleju - trwałość podobno
    zawdzięcza konstrukcji przez inżynierów isuzu. Ekonomia trochę gorzej
    - są lepsze. U mnie palił 6-9l ON (trasa-miasto). Ogólnie polecam.