    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: pierdzą mi głośniki w komputerze
    Date: Sun, 19 Sep 2021 17:51:24 +0200

    witam
    uruchomiłem mało wymagającej osobie zestaw komputerowy. procek, pamięc,
    nie ważne, ważne żeby nie zajmował dużo miejsca. więc chciałem głośniki
    zasilić z usb, albo zasilacza w kompie. w obydwu przypadkach słychać
    pierdzenie w głośnikach. zsynchronizowane ze zmianą wielkości okna na
    pulpicie, ruchem myszki, pracą twardego dysku.
    Czy jest jakaś proste metoda aby uniknąć tych dzwięków?
    Zakłócenia nie milkną wraz ze ściszeniem, czyli nie są generowane przez
    "kartę dźwiękową"

    ToMasz