  • 21. Data: 2012-02-10 15:45:19
    Temat: Re: pilot z N
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > to że wciskają dekodery na własność, a umowy na 3 lata.
    > dekoder psuje się po 2 latach, gwarancji nie ma, a cp
    > ma gwarancje, że klient będzie płacił bez względu na to
    > czy ogląda czy nie.

    Ale to żadna reguła. W pokoju obok mam dekoder Mini. Już
    piąty rok mu leci i nic mu nie jest. Raz była awaria
    pilota, ale go wymienili na nowy beż żadnego gadania.

    > klient ma możliwość jedynie zakupienie następnego boxa
    > u nich lub przedłużenie umowy na kolejne lata - wówczas
    > dostanie w promocji.

    No fakt, nie wymienią go od ręki, bo przecież jest sparowany z kartą.

    > w c+, możesz użyć niemal dowolnego dekodera, a n nie interesuje
    > cie nic. nawet jak po 5 latach padnie to wymieniasz go.

    A co z kartą?

    P.

  • 22. Data: 2012-02-12 21:50:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.02.2012 16:45, bufi pisze:

    > Ale to żadna reguła. W pokoju obok mam dekoder Mini. Już
    > piąty rok mu leci i nic mu nie jest. Raz była awaria
    > pilota, ale go wymienili na nowy beż żadnego gadania.

    to chyba dobrze

    > No fakt, nie wymienią go od ręki, bo przecież jest sparowany z kartą.

    wymieniają jak mowa o dekoderze dzierżawionym, a nie kupionym na własność

    > A co z kartą?

    wymianie podlega komplet.