  • 11. Data: 2012-02-09 20:34:09
    Temat: Re: pilot z N
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    [MF] PL wrote:

    > Tylko nie wiesz ilu "właścicieli" miał już Twój tuner.

    To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
    Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

    P.

  • 12. Data: 2012-02-09 20:59:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 20:34:09 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
    > Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

    Idź do Cyfry, tam jeszcze niedawno klienci dostawali fabrycznie nowe
    Philipsy po Wizji TV...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-02-09 22:44:49
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > Idź do Cyfry, tam jeszcze niedawno klienci dostawali fabrycznie nowe
    > Philipsy po Wizji TV...

    Nie spieszno mi. Mam CP i nie na ich tunerze.

    P.

  • 14. Data: 2012-02-09 22:49:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 22:44:49 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > Nie spieszno mi. Mam CP i nie na ich tunerze.

    To się przynajmniej nie naśmiewaj z innej firmy jak twoja robiła coś
    jeszcze gorszego. Używane n-recordery i n-boxy przynajmniej nie mają
    chamsko wyciętego kombinerkami portu szeregowego, tak jak to robiła Cyfra.

  • 15. Data: 2012-02-10 05:34:22
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > jeszcze gorszego. Używane n-recordery i n-boxy przynajmniej nie mają
    > chamsko wyciętego kombinerkami portu szeregowego, tak jak to robiła

    No to Cyfra jeszcze lepsza :) Do płatnej TV się kupuje swój tuner.
    Tym bardziej, że juz każda platforma ma albo kartę albo moduł.

    A tak przy okazji, co Cyfrowy Polsat robił 'jeszcze gorszego'?

    P.

  • 16. Data: 2012-02-10 06:34:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-09 21:34, bufi pisze:

    > To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
    > Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

    ale pieprzycie.
    a cyfra to co? od lat tak robi.
    jeden nowy drugi używany

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 17. Data: 2012-02-10 07:06:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-10 06:34, bufi pisze:

    > A tak przy okazji, co Cyfrowy Polsat robił 'jeszcze gorszego'?

    to że wciskają dekodery na własność, a umowy na 3 lata.
    dekoder psuje się po 2 latach, gwarancji nie ma, a cp
    ma gwarancje, że klient będzie płacił bez względu na to
    czy ogląda czy nie.
    klient ma możliwość jedynie zakupienie następnego boxa
    u nich lub przedłużenie umowy na kolejne lata - wówczas
    dostanie w promocji.

    w c+, możesz użyć niemal dowolnego dekodera, a n nie interesuje
    cie nic. nawet jak po 5 latach padnie to wymieniasz go.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2012-02-10 08:04:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 09-02-2012 21:34, bufi pisze:

    > To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
    > Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.
    >
    > P.

    no, refabriszd + nowy pilot.

  • 19. Data: 2012-02-10 08:39:16
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-09 21:34, bufi napisal (a):

    > To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
    > Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

    Mnie to akurat nie dziwi. Prosty rachunek ekonomiczny. Dlaczego mieliby
    złomować tuner wart 1kzł po np. 13 miesiącach umowy za 48zł/miesiąc?
    N nie sprzedaje tunerów tylko usługi tv/pvr/vod itd. itp. To, że tunery
    w następnym obiegu powinny być dokładnie sprawdzone i sprawne, to już
    inna sprawa.

  • 20. Data: 2012-02-10 10:54:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 05:34:22 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > No to Cyfra jeszcze lepsza :) Do płatnej TV się kupuje swój tuner.
    > Tym bardziej, że juz każda platforma ma albo kartę albo moduł.

    A w życiu... mam wypasioną nagrywarkę za którą nie zapłaciłem ani grosza.
    Uzywam jej od wielu lat. Zapsuła się dwa razy. Jakbym kupił, byłaby za
    każdym razem po gwarancji. Tak zanoszę i mam nowy.
    Kupując swój byłbym już trzy nagrywarki w plecy przez 6 lat.