  • 1. Data: 2009-11-09 11:02:50
    Temat: plan tp60, a doMowy tp60
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Czy ktoś może wskazać różnice między plan tp60 a doMowy tp60?
    Zadałam takie pytanie pod nr 19393.
    Z odpowiedzi wynikało, że domowy jest tańszy niż plan tp, bo nie ma
    kosztów za rozpoczęcie rozmowy, a i jednostka połączenia jest tańsza.

    Pytam o to dlatego, że proponują mi obniżkę abonamentu o 25 zł (obecnie
    płacę 50 zł. w planie tp 60) przez 6 miesięcy.
    W rozmowie pani mówiła, że po tych 6 miesiącach wracam do mojej starej
    taryfy.
    Ale na dokumentach, które mi przysłali jest napisane, że
    "abonent deklaruje chęć korzystania w następującego Planu
    Telefonicznego: doMowy tp 60"

    Mam obawy, że nie powiedziano mi wszystkiego i być może godząc się na tę
    ofertę zrobię sobie "kuku".

    Czy ktoś z Was miał też taką ofertę i uważa ją za dobrą?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-11-09 11:38:41
    Temat: Re: plan tp60, a doMowy tp60
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 9 Lis, 12:02, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ofertę zrobię sobie "kuku".
    >
    > Czy ktoś z Was miał też taką ofertę i uważa ją za dobrą?

    Podstawowa różnica jest taka, że Tp 60 jest POZA OFERTĄ, tzn. można z
    niego nadal korzystać, ale nie można do niego przystąpić. więc moim
    zdaniem ten powrót po 6 miesiącach to ściema.

    Druga taka, że w TP 60 niewykorzystane minuty przechodzą na następny
    okres rozliczeniowy, a w doMowy 60- nie przechodzą.

    Zresztą zobacz pełny cennik:

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    reg_cenniki/

    cennik trzeci

  • 3. Data: 2009-11-09 11:54:55
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 9 Lis, 12:38, wiwany <w...@g...pl> wrote:
    > On 9 Lis, 12:02, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

    I jeszcze jeden myk, który nie od razu wyłapuje się w cenniku - w
    DoMowy 60 naliczanie jest też sekundowe...ale dopiero po minucie.
    Każde połączenie krótsze niż 60 sek. jest zaliczane jak 60 sekund - o
    tyle zmniejsza limit 60 minut, a po jego przekroczeniu jak pełne 60
    sekund taryfikowane.

    Ale stawki za połączenia rzeczywiście niższe- rozważ zatem.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2009-11-09 12:20:13
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    wiwany pisze:
    > On 9 Lis, 12:02, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:
    (...)

    > Podstawowa różnica jest taka, że Tp 60 jest POZA OFERTĄ, tzn. można z
    > niego nadal korzystać, ale nie można do niego przystąpić. więc moim
    > zdaniem ten powrót po 6 miesiącach to ściema.

    Czułam "po kościach", że cos jest nie tak jak zaręczają.

    > Druga taka, że w TP 60 niewykorzystane minuty przechodzą na następny
    > okres rozliczeniowy, a w doMowy 60- nie przechodzą.

    Zdarza mi się nie wykorzystać limitu przyznanych minut w danym miesiącu,
    więc musze przemyśleć.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 5. Data: 2009-11-09 12:24:51
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    wiwany pisze:

    > I jeszcze jeden myk, który nie od razu wyłapuje się w cenniku - w
    > DoMowy 60 naliczanie jest też sekundowe...ale dopiero po minucie.
    > Każde połączenie krótsze niż 60 sek. jest zaliczane jak 60 sekund (...)

    Czyli nie można im wierzyć, bo mimo dociekliwych moich pytań "uciekli"
    od odpowiedzi.

    Pozdrawiam Krycha.