  • 1. Data: 2009-02-18 12:54:20
    Temat: Drukarka deskjet HP 5550 a duplex
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Jakie macie doświadczenia z taką konfiguracją?

    Czy drukuje ona faktycznie dwustronnie?

    Znalazłem na Allegro duplex do mojej drukarki ale sprzedawca mówi że nie
    będzie ona chodzić z tym duplexem bo sprawdzali ten model.

    Rozmawiałem też z technikiem HP i był przekonany że nie będzie żadnych
    problemów z duplexem. Dlatego sam już nie wiem czy to będzie chodzić
    poprawnie. Chodzi o model duplexu HP C8955A