  • 11. Data: 2014-02-04 07:42:25
    Temat: Re: policja - wzór do naśladowania
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    lenia-gora-umorzyli

    > Piękne.
    > Mam nadzieje, ze chociaż z roboty ich wywalili...

    Jest w artykule - nie wywalili.

  • 12. Data: 2014-02-04 08:39:57
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Cytat ze strony policji:

    "Każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi tej formacji musi spełnić następujące
    wymagania:
    (...)
    posiadać nieposzlakowaną opinię
    (...)"
    Czy ci dwaj debile, bo na miano policjanta nie zasługują, dalej posiadają
    nieposzlakowaną opinię? To co musieliby zrobić, by ją stracić? Mam nadzieję, że media
    tego tak nie zostawią i będą drążyć temat.

    pozdr

  • 13. Data: 2014-02-04 09:07:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 4 lutego 2014 07:41:42 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:

    > Ale tylko jeden w związku z tym popełnił przestępstwo.

    drugi tez - nie zawiadomiol o przestepstwie typu "sprowadzenie zdarzenia
    zagrażającego życiu lub zdrowiu wielu ludzi"

    http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/270483
    ,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.h
    tml

    Tylko nie wiadomo ktorego za co oskarzyc ;)

    Ale zwolnic powinni obu!

    WS

  • 14. Data: 2014-02-04 09:43:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Feb 2014 00:07:12 -0800 (PST), WS napisał(a):

    > Ale zwolnić powinni obu!

    Otóż to.
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2014-02-04 11:11:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    ,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.h
    tml

    Tylko nie wiadomo ktorego za co oskarzyc ;)

    Brak podstaw do zwolnienia. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2014-02-04 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Nie napisali ze sluzbowym radiowozem, wiec zakladam ze prywatnym ... a
    > wiec nie ma podstaw do zwolnienia.
    > Bo chyba nie chcesz placic odszkodowania za bezpodstawne zwolnienie ?
    >
    > No bo jeden niewinny. A moze i obaj - prowadzic mogl trzeci policjant
    >:-)

    Jak widać nie mamy wielich wymagać co do standardów moralnych u "Pana
    Władzy..."

  • 17. Data: 2014-02-04 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Baczek b...@k...pl ...

    > Jest w artykule - nie wywalili.

    Tak, potem doczytałem.
    Czekam na reakcję mediów.

  • 16. Data: 2014-02-04 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    ,Czy-niezawiadomien
    > ie-o-przestepstwie-jest-karalne.html
    >
    > Tylko nie wiadomo ktorego za co oskarzyc ;)

    No i obaj składali fałszywe zeznania.

  • 19. Data: 2014-02-05 09:27:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. :)

    "Kto chciałby wstąpić...". Wspomniani policjanci juz wstąpili, więc wymóg
    posiadania nieposzlakowanej opinii juz ich nie obowiązuje.

    :)))
    Tak wiem, parodia. Ale jedna z mniejszych w tym kraju.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2014-02-05 13:33:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-03 19:53, Jack pisze:
> [...]
    602,t,id.html

    > wystarczy pić we dwóch i w razie wypadku w miarę szybko opuścić pojazd.

    Najnowsze info: wznawiają sprawę i chcą wywalić ich z roboty.
    Mówią w TV.

    --
    MN