  • 1. Data: 2009-01-12 11:40:50
    Temat: I Zimowa Moto-Zadyma
    Od: recevent <g...@r...pl>

    Witam,
    Klub Sportów Ekstremalnych "KSESK" wraz z firmą Recevent zapraszają na
    eventy pt: "I Zimowa Moto-Zadyma" w Bliżynie (świętokrzyskie).

    Informacje dotyczące imprezy:

    24 styczeń 2009 r
    Zimowe zawody na torze
    Miejsce: Tor w Bliżynie
    Zapisy od 10:00 do 11:30
    Start treningów o 11:00
    Start zawodów o 12:00
    Zawodnicy z każdej klasy starują w 2 biegach, każdy po 12 min + 2
    dodatkowe okrążenia

    Start w klasach:
    Quad Junior do 12 lat
    Quad Open
    Quad Open 4x4
    Quad Licencja
    Dodatkowa Konkurencja dla wszystkich uczestników przejazd po torze
    Quadem z przyczepionymi sankami. Do startu w konkurencji dodatkowej
    wymagana jest 2 -osobowa załoga oraz sanki.

    Wpisowe 60 zł.
    Zapewniamy ubezpieczenie, gorący posiłek wraz z gorącymi napojami,
    wielkie ognisko.

    25 styczeń 2009 r
    Wyścig Na Orientację
    Miejsce: Bliżyn ul. Wąska 10
    Zapisy od 10:00 do 11:00
    Odprawa 11:30
    Wyjazd w pogoni za przygodą o 12:00
    Trasa ma długość ok. 25 km o zróżnicowanym charakterze

    Zapraszamy wszystkich do udziału w imprezie:
    - motocross
    - cross enduro
    - quady
    - składaki
    i inne motocyklowe wynalazki

    Wpisowe 60 zł
    Zapewniamy ubezpieczenie, gorący posiłek, gorące napoje, wielkie ognisko
    kończące imprezę.

    W przypadku startu zawodników w obu imprezach wpisowe wynosi 100 zł za
    dwa dni.
    Dla uczestników specjalny rabat na nocleg w hotelu..

    Więcej info:
    Robert 606 460 816

  • 2. Data: 2009-01-12 11:59:40
    Temat: Re: I Zimowa Moto-Zadyma
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "recevent" <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Start w klasach:
    > Quad Junior do 12 lat
    > Quad Open
    > Quad Open 4x4
    > Quad Licencja

    mam rozumieć że po torze motory jeździć nie będą?

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-01-12 12:26:31
    Od: recevent <g...@r...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > Użytkownik "recevent" <g...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mam rozumieć że po torze motory jeździć nie będą?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał
    > 450exc

    Po torze nie planujemy motocrossu ale jesteśmy otwarci na sugestie.
    Jeśli zebrałaby się grupka chętnych to sądzę, że jesteśmy w stanie
    dołączyć klasę Motocross Open do części torowej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-12 15:11:38
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Po torze nie planujemy motocrossu ale jesteśmy otwarci na sugestie. Jeśli
    > zebrałaby się grupka chętnych to sądzę, że jesteśmy w stanie dołączyć

    pewnie kwestia tylko toru jak będą zmarźniete koleiny przykryte śniegiem to
    quad jeszcze pujdzie a motorem to już będzie wesoło.
    A w jakim stanie macie teraz to w ogóle? Bo ostatnio to go widziałem jak
    był środek lata:)

    No i odnośnie niedzieli to ma być to coś w rodzaju pogoni za lisem, czy
    można prosić jakieś szczegóły?
    Na pogoniach się strasznie męcze jak jade tak jak lubie to nie widze znaków
    a jak zaczynam widzieć znaki to przestaje jechać:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 5. Data: 2009-01-13 09:19:53
    Od: recevent <g...@r...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > A w jakim stanie macie teraz to w ogóle? Bo ostatnio to go widziałem jak
    > był środek lata:)

    Tor jest ok, przed mrozami był w miarę równy a i po IV edycji Motocross
    Bliżyn doprowadziliśmy do do porządku.

> [...]
    > Na pogoniach się strasznie męcze jak jade tak jak lubie to nie widze znaków
    > a jak zaczynam widzieć znaki to przestaje jechać:)

    No będzie to coś w rodzaju pogoni za lisem z kilkoma (8) punktami
    kontrolnymi. Trasa liczyć będzie ok 25km ale najprawdopodobniej będą
    dwie trasy: amatorska i dla twardzieli; będą różniły się właśnie
    długością i stopniem trudności. Wczoraj chłopaki ganiali 3 godziny
    quadami i badali teren więc do końca tygodnia praktycznie wszystko
    powinno być już wytyczone i ustalone.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-20 10:57:58
    Od: recevent <g...@r...pl>

    recevent pisze:
> [...]
    > dwa dni.
    > Dla uczestników specjalny rabat na nocleg w hotelu..

    Jeśli ktoś sie wybiera :)

    mapka dojazdu

    http://img184.imageshack.us/my.php?image=mapajn7.png