  • 1. Data: 2019-12-30 20:37:20
    Temat: poszukuję głośników Tonsil GD8-18
    Od: j...@g...com

    Dobry wieczór,

    poszukuję głośników Tonsila GD8-18. To jest taki mały podłużny jajowaty o rozstawie
    mocowań 8x18 cm.

    Zadowolą mnie pojedyncze sztuki używane sprawne albo źródło z którego można kupić
    nowe leżaki magazynowe. Nie zależy mi na żadnej konkretnej wartości impedancji, byle
    była większa lub równa 4 Ohm.

    W 2012 były na allegro, żałuję że wtedy kupiłem tylko jeden a nie kilka.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    js

  • 2. Data: 2019-12-30 21:03:31
    Temat: Re: poszukuję głośników Tonsil GD8-18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 20:37, j...@g...com pisze:
    > Tonsila GD8-18

    Proszę bardzo:
    https://krakow.lento.pl/glosnik-tonsil-gd-8-13-1-3,1
    107057.html

  • 3. Data: 2019-12-30 21:04:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 21:03, t-1 pisze:

    > Proszę bardzo:
    > https://krakow.lento.pl/glosnik-tonsil-gd-8-13-1-3,1
    107057.html

    sorry, jest niestety mniejszy

  • 4. Data: 2019-12-30 21:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >poszukuję głośników Tonsila GD8-18. To jest taki mały podłużny
    >jajowaty o rozstawie mocowań 8x18 cm.
    >Zadowolą mnie pojedyncze sztuki używane sprawne albo źródło z którego
    >można kupić nowe leżaki magazynowe.

    Tak swoja droga - te lezaki sa cos warte ?

    Obserwuje rozsypywanie sie poliuretanow po kilkunastu latach, a czy
    tam nie bylo jakiejs gąbki, albo resora membrany z poliuretanu wlasnie
    ?

    >W 2012 były na allegro, żałuję że wtedy kupiłem tylko jeden a nie
    >kilka.

    A na aliexpress nie ma ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-12-31 14:18:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Dec 2019 21:29:35 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A na aliexpress nie ma ? :-)

    Szczególnie, że Tonsil to już pełną gębą Chińczyk. ..

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-12-31 20:10:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-12-31 14:18, Marek wrote:

    > Szczególnie, że Tonsil to już pełną gębą Chińczyk. ..

    Mógłbyś rozwinąć powyższe twierdzenie, bo zainteresowany jestem
    jakością wyrobów, a części zamiennych w szczególności.

  • 7. Data: 2020-01-01 19:36:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Dec 2019 20:10:14 +0100, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > Mógłbyś rozwinąć powyższe twierdzenie, bo zainteresowany jestem
    > jakością wyrobów, a części zamiennych w szczególności.

    Teraz po bliższym i ponownym przyjrzeniu się konkretnie tematowi ze
    zdziwieniem stwierdzam, że wygląda na to, że pamięć mnie myli i to
    nie o markę Tonsil chodziło ale o inną, znaną za PRL z grupy
    produkującej elektronikę....
    Inyernety piszą, że Tonsil ciągle produkuje ale jaka jest tego
    jakość? Altusy kupić czy nie kupić?...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-01-01 19:51:15
    Od: j...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 21:33:09 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Tak swoja droga - te lezaki sa cos warte ?
    >
    > Obserwuje rozsypywanie sie poliuretanow po kilkunastu latach, a czy
    > tam nie bylo jakiejs gąbki, albo resora membrany z poliuretanu wlasnie
    > ?

    Ja nie wiem, zupełnie nie rozpatruję tego z punktu widzenia audio.
    Ten głośnik jako jedyny pasuje w kokpit fiata 125p po 1975 roku.
    Sam kupiłem dla siebie takiego leżaka w 2012 i działa (z monofonicznym
    radioodbiornikiem typu Safari 2/5/6, starym Blaupunktem lub Grundigiem). Cośtam
    słychać, więc coś warte są. :)
    Kilku znajomych szuka takich głośników do swoich aut i postanowiłem się porozglądać,
    popytać tu i tam.

    Pozdr.,
    js

  • 9. Data: 2020-01-03 13:10:35
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 30.12.2019 o 20:37, j...@g...com pisze:
    > Tonsil GD8-18

    Ktoś sprzedaje w Krakowie:

    https://www.olx.pl/oferta/glosnik-gd-8-18-2-2w-12-CI
    D99-IDkkVWK.html

    https://i.imgur.com/iUiivXR.png

    https://i.imgur.com/eFXQR4l.png

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 10. Data: 2020-01-07 12:45:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 13:10, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > https://i.imgur.com/iUiivXR.png
    >
    > https://i.imgur.com/eFXQR4l.png

    O Jezu!
    Pamiętam to coś z dzieciństwa.
    Powiało biedą, komuną, kartkami, zaborem i wszystkim co najgorsze.
    Dokładnie tak, jaki jest ten "głośnik".
    Dobrze że czasy się zmieniły i nie muszę już na niego więcej patrzeć.