  • 91. Data: 2010-03-08 00:55:58
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > To wytłumacz nam, niednym żuczkom, po co jest tam ten fotoradar? Bo od
    > pół roku nie doczekałem się odpowiedzi.

    Bo tam były miliony wypadków!!! Piraci jeździli 51 km/h i ich szczątki
    docierały aż do Puławskiej!!!

    --
    cokolwiek

  • 92. Data: 2010-03-08 08:21:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > Normalnie.
    > Podpiszesz pracodawcy papier, że jeśli będziesz jeździł jak idiota i
    > władza skasuje samochód, to w zębach ty i twoje dzieci czy wnuki
    > przyniosą wszystko wraz z odsetkami.

    przeciez czegos takiego nikt nie chciałby podpisac.
    Bo i dlaczego?
    No chyba ze wiazałoby sie to z podwyzka placy.

    > A sądziłeś, że auto służbowe daje nieśmiertelność?

    cos ci sie pomyliło?

    > Jak często twoim samochodem, bez twej zgody, jeżdżą osoby, których nie
    > upoważniłeś do korzystania z twojego samochodu?

    Na okolicznosc ich ewentualnego błedu jest ubezpieczenie AC.
    Gdybym wymagał od pracowników odpowiedzialności majątkowej za samochody,
    musiałbym im więcej placic.

  • 93. Data: 2010-03-08 10:26:10
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > Dlaczego miaĹ&#65533;by pĹ&#65533;aciÄ&#65533; za to dwa razy?
    A czemu nie? Skoro autorzy fałszywych telefonów o bombach są (dodatkowo, oprócz
    standardowych kar za tego typu sprawy) obciążani finansowo akcje za podjęte w
    wyniku ich "prowokacji", to ten przypadek też się tu mniej więcej kwalifikuje.

    To nie było byle 20km/h które może zdarzyć się każdemu nawet przez nieuwagę i
    najczęściej nie powoduje jakiegoś szczególnego niebezpieczeństwa. 200 km/h w
    terenie zabudowanym (nawet jeśli mieli na myśli obrzeża Świdnicy) to świadome
    powodowanie sporego zagrożenia. Podejrzewam że statystycznie sporo większego niż
    powoduje przeciętny kierowca łapiący się na "stan po spożyciu" między 0,2 i 0,5
    promila (za co można dostać 2 tygodnie aresztu i na 3 lata stracić PJ).

  • 94. Data: 2010-03-08 10:38:30
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-08 08:21:01 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > przeciez czegos takiego nikt nie chciałby podpisac.

    Jeśłiby chciał jeździć jak idiota, to pewnie nie.
    A jeśli chciałby jeździć normalnie, to tak.
    (nie, nieprzekonuj mnie, że mam się martwić ciężkim życiel ludzi
    chcących jeździć jak idioci cudzymi autami - mam w dupie ich problemy)

    > cos ci sie pomyliło?

    Nie - wiedziałem, że wyjedziesz z głupawym tekstem o służbowym - czyli
    CUDZYM pojeździe.
    Pojeździe, którym powinieneś jerździć JESZCZE ostrożniej, niż swoim.
    Dlaczego?
    Bo cudze.

    > Na okolicznosc ich ewentualnego błedu

    Po pierwsze - nie błędy, a jeżdżenia jak idiota.
    Nie kombinuj - rozmawiamy o dość konkretnym przypadku, nie o np.
    parkowaniu na zakazie.
    ;>

    Po drugie - nie rozumiesz pytania, czy odpowiedź jest dla ciebie
    niewygodna, bo nie pasuje do koncepcji, której bronisz?

    --
    Bydlę

  • 95. Data: 2010-03-08 10:40:52
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-06 09:25, to pisze:

    > Chyba nic nie zrozumiałeś...

    Rozwiń swoją myśl.

  • 96. Data: 2010-03-08 11:00:13
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-08 10:40:52 +0100, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > Rozwiń swoją myśl.

    Pewnie chodzi o to, że jadąc wolniej tamtą trasą jechałoby się szybciej.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 97. Data: 2010-03-08 11:04:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-08 11:00, Bydlę pisze:

    > Pewnie chodzi o to, że jadąc wolniej tamtą trasą jechałoby się szybciej.
    > ;-)

    Aha ;) hihii :D

  • 98. Data: 2010-03-08 11:30:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 21:32:00 +0100, CUT_INZ napisał(a):
    > Osoba kupująca Z4 (z pewnością jako pojazd do zabawy) nie odczuje za
    > bardzo tych 5k zł.

    Za tak spektakularne zabawy dużo sensowniejszy byłby tydzień aresztu, bez
    absolutnie żadnej możliwości zwolnienia. A przy każdej recydywie dwa razy
    dłużej. Tymi 5000zł sobie pierdnie, a tak to może by coś dotarło do pustego
    łba...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 99. Data: 2010-03-08 13:46:09
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > Przez Swidnice prowadzi taka pseudo obwodnica, co to niby ma 4 pasy,
    > ale jednak co chwile skrzyzowania, wjazdy, swiatla, przejscia ..
    >
    > 40 tam przesada, ale 200 tez.

    A jesteś pewien że właśnie na obwodnicy to się zdarzyło? Pytanie niezłośliwe, bo
    też sporo razy byłem w Świdnicy i zastanawiałem się gdzie mógł sobie popruć 200
    km/h) - wypadło na "obwodnicę", ale nie przypominam sobie tam ograniczeń do 40
    (z drugiej strony nie bywam tam aż tak często, a ograniczenie tego typu pewnie
    też bym świadomie lub nieświadomie zignorował, choć nie tak widowiskowo jak
    tamten facet).

    pozdrawiam,
    G.

  • 100. Data: 2010-03-08 14:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > Jeśłiby chciał jeździć jak idiota, to pewnie nie.
    > A jeśli chciałby jeździć normalnie, to tak.

    ja bym nigdy nie podpisał odpowiedzialnosci za samochód, jezeli zarabiałbym
    mniej niz 1/8 wartosci samochodu netto. Z prostego powodu - gdyby policja
    chciała cos na mnie wymóc - mieliby zbyt silna pozycje negocjacyjna.
    Wyobraz sobie - zatrzymuje mnie patrol. Zle pan jechał. Panie władzo,
    dobrze jechałem. Panie kierowco, widze ze firomwy samochód, albo sie pan
    przyzna, ze zle pan jechał i przyjmie mandat 200 zł, albo zaraz sie okaze,
    ze nie zatrzymał sie pan do kontroli i rekwirujemy auto.
    Oczywiscie sytuacja mocno przerysowana, ale...

> [...]
    > CUDZYM pojeździe.
    > Pojeździe, którym powinieneś jerździć JESZCZE ostrożniej, niż swoim.

    Uwielbiam ludzi, ktorzy ostroznosc jazdy wiaza z troska o samochód a nie o
    zdrowie.
    Wyobraz sobie, ze pracodawcy czesto maja w dupie jak jezdzisz autem. Powód
    jest prosty - w razie jakiejs stłuczki auta sa ubezpieczone, a stan pojazdu
    nie ma znaczenia bo i tak po 3-4 latach sa zmieniane na nowe.

    > Po pierwsze - nie błędy, a jeżdżenia jak idiota.
    > Nie kombinuj - rozmawiamy o dość konkretnym przypadku, nie o np.
    > parkowaniu na zakazie.
    > ;>

    Dzis.
    Skad wiesz, co bedzie jutro?

    > Po drugie - nie rozumiesz pytania, czy odpowiedź jest dla ciebie
    > niewygodna, bo nie pasuje do koncepcji, której bronisz?

    To nie ja tne cytaty w taki sposób, jakby cos było dla mnie niewygodne...
    Odpowiadajac na twoje pytanie dosłownie - bardzo rzadko. Jakie to ma
    znaczenie?