    From: <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: problem :jak ustalić natężenie prądu
    Date: Mon, 23 Feb 2009 13:31:47 +0100

    Mam urzązenie zwane "wiertako-wkrętarką"zasilane baterią akumulatorów o
    napięciu 18V.Akumulatory te napędzają silnik ,który wytwarza
    maksymalny moment obrotowy 13Nm. No ale akumulatory padają .To urzązenie
    można zasilać przez prostownik,
    dający na wyjściu 18V ,który można zrobić ,ale nie mam zieleonego pojęcia
    jaki jest pobór prądu przy maksymalnym momencie
    obrotowym to zanczy 13Nm. Oczywiście można to rozmontować ,podłaczyć miernik
    itp.,ale rozmontowanie
    jest dość skomplikowane i wymaga specjalistycznych śrubokrętów, a takie
    końcówki widziałem w zestawie za 70 zł, moje pytanie:
    czy na podstawie podanych danych można ustakić jaki prąd pobiera to
    urządzenie przy maksymalnym momencie obrotowym?
    Dodam ,że producent dokładnie postarał się by zadnych innych danych nie
    można było odczytać

    akohoro