eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmproblem z operatorem - ERAproblem z operatorem - ERA
  • From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Subject: problem z operatorem - ERA
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Wed, 21 Jan 2009 10:59:54 +0100
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.37
    Message-ID: <4976f21a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1232531994 195.13.39.37 (21 Jan 2009 10:59:54 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 37
    X-Authenticated-User: l...@s...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963089
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Od końca października mam problem techniczny dotyczący połączeń
    przychodzących - większość telefonów do mnie kończy się informacją że
    jestem czasowo niedostępny. Udało się ustalić, że wina jest po stronie
    operatora i problem występuje tylko wtedy gdy telefon się przelogowuje
    między sieciami GSM/UMTS. BOK Ery zasugerował wyłączenie 3G w telefonie, co
    byłem zmuszony zrobić, mimo że zmniejszało to zakres usług z jakich dało
    się wygodnie korzystać.
    Po kolejnej informacji że problem jest im znany, lecz termin usunięcia
    usterki już nie (jednak nie należy się tego szybko spodziewać), złożyłem
    reklamację z żądaniem rozwiązania umowy bez konieczności ponoszenia opłaty
    karnej za przedterminowe zerwanie. Dziś przyszła odpowiedź, oczywiście
    odmowna, z czego wynika, że operator nie jest zobowiązany do świadczenia
    usług na przyzwoitym poziomie. I tu pytania:

    - czy da się jeszcze rozmawiać z operatorem i próbować zmienić ich
    stanowisko w sprawie.
    - czy też raczej należy poinformować o sprawie Rzecznika z UOKiK i poprosić
    o interwencję.
    - czy też jedyną metodą jest sąd (i jeśli tak, to jaki jest czas reakcji
    sądów w takich sprawach?)

    O tym że na pewno nie przedłużę po raz kolejny umowy u tego operatora (a
    idzie 10 rok właśnie, jak korzystam z jego usług) i będę go odradzał innym
    pewnie nie muszę wspominać...



    Pozdrawiam



    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118

    "Mudhole? Slimy? My home this is!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: