  • 31. Data: 2022-06-14 13:03:06
    Temat: Re: problem z portami usb
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-12, a...@p...com <a...@p...com> wrote:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 12 Jun 2022 22:31:01 GMT
    >
    > Proponowałem to kilka dni temu, ale taki pomiar będzie mało dokładny,
    > zbyt zależny od stanu nośnika SSD(moim zdaniem). Tu mamy możliwość
    > porównania z kablem wzorcowym, a samo urządzenie nie
    > powinno(teoretycznie) dawać rozbieżnych wyników z pomiaru na pomiar
    > jak w wypadku pośrednika czyli translatora USB i samego dysku.

    Nie mam w tej chwili pod ręką żadnego hosta 20Gbps, ale sprawdziłem na
    10Gbps, oba, host i obudowa, i wygląda to tak, że idzie chyba po
    negocjacji jakiś protokołów:

    Kable krótkie, dołączone do obudowy - ~7.5Gbps
    Kabel długi, widać gołym okiem, że szmelc ~320Mbps
    Kabel długi, wygląda porządniej, ponownie ~7.5Gbps

    wszystkie usb-c do usb-c.
    THNSN5256GPUK NVMe TOSHIBA 256GB
    obudowa Sabrent

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2022-06-16 22:11:43
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > podłącznie telefonu do USB skutkuje już tylko "wolne ładowanie"
    > a telefon NIE jest widoczny w systemie

    To jest problem odpowiedniego ustawienia opcji USB w telefonie. W różnych
    telefonach różnie to się nazywa i znajduje się w różnych miejscach.
    Generalnie chodzi o włączenie opcji transferu plików. W moim ostatnim
    nabytku ta opcja pojawia się dopiero po podłączeniu telefonu do komputera.

    Pzdr

  • 33. Data: 2022-06-20 19:30:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/06/2022 13:03, Marcin Debowski wrote:
    > Kabel długi, widać gołym okiem, że szmelc ~320Mbps

    USB2.0.

    > Kabel długi, wygląda porządniej, ponownie ~7.5Gbps

    USB3.x

    > wszystkie usb-c do usb-c.

    Mam dwa kable USB-C bez dodatkowych drutów od USB3 ;) Ot, optymalizacja
    po chińsku. Dostarczone z ładowarkami. Do ładowania się nadają, do
    danych nie. Na porządnym sprzęcie osiagają ~380Mbps.

    Chińska optymalizacja czai się wszędzie.

  • 34. Data: 2022-06-21 02:30:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-20, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > USB2.0.

    Najpewniej właśnie tak.

> [...]
    > danych nie. Na porządnym sprzęcie osiagają ~380Mbps.
    >
    > Chińska optymalizacja czai się wszędzie.

    Właśnie mi przyszła chińska generyczne pcie, rzekomo 20Gbps. Jeszcze nie
    testowałem, ale trochę się już boję.

    --
    Marcin