  • 1. Data: 2009-11-10 13:46:47
    Temat: problemy z UPC - może wy coś wymyślicie
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Hej.

    Piąty dzień kombinują jak by tu naprawić mi telefon. Generalnie bramka się
    loguje, można odebrać połączenie, niestety po podniesieniu słuchawki celem
    wybrania numeru odrazu wrzuca na zajętość. Modem to ta nowa Motorola
    (DOCSIS 3.0). Podczas restartowania modemu udaje się jedno połączenie
    wykonać, później znowu lipa. Oczywiście na infolinii beton gorszy niż
    pekapie i standardowe formułki że zaraz będzie działać. Ma ktoś pomysł jak
    ugryźć tą sprawę?

    P.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 2. Data: 2009-11-10 13:53:48
    Temat: Re: problemy z UPC - może wy coś wymyślicie
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Baseciq pisze:
> [...]
    > wykonać, później znowu lipa. Oczywiście na infolinii beton gorszy niż
    > pekapie i standardowe formułki że zaraz będzie działać. Ma ktoś pomysł jak

    Podłączony 2-gi telefon, albo zła oporność telefonu. Przez co bramka nie widzi
    "odłożenia" słuchawki. We wcześniejszych bramach medialnych jakby standard.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

  • 3. Data: 2009-11-10 14:05:26
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 14:53:48 +0100, Przemysław Gubernat napisał(a):

    > Podłączony 2-gi telefon, albo zła oporność telefonu. Przez co bramka nie widzi
    > "odłożenia" słuchawki. We wcześniejszych bramach medialnych jakby standard.

    Drugiego telefonu brak. Sprawdzane na kilku aparatach. Po odłączeniu
    telefonu bramka powinna wykryć przerwę na linii (cóż, opór rośnie prawie do
    nieskończoności) i zobaczyć "odłożenie" słuchawki. Niestety, tak się nie
    dzieje. W dodatku dodzwonić się do nich praktycznie nie można. Wściekłość
    wylewa mi się uszami a jad niebezpiecznie ścieka po zębach. Krwi.

  • 4. Data: 2009-11-10 14:28:14
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wściekłość
    > wylewa mi się uszami a jad niebezpiecznie ścieka po zębach. Krwi.

    Lojalka jest?
    Jak nie ma, to delikatnie zasugeruj (nawet jeśli to nieprawda i BMT!),
    że w Twojej okolicy chodzi Aster i oferuje telefon za 20 zyla abo, z
    zaledwie roczną lojalką, albo 40 zyla bez lojalki, w związku z czym Ty
    zastanawiasz się, czy ta oferta nie będzie korzystniejsza, sąsiad już ma
    i sobie bardzo chwali (choćbyś nie miał żadnych sąsiadów - BOKistka o
    tym nie wie), w związku z czym już prawie się zdecydowałeś i "w
    poniedziałek idziesz do Astera załatwiać". Dwa razy ratowało mi to tyłek
    z nienajciekawszej sytuacji. (W tym raz na pewno chciałem to zrobić, co
    mówiłem)
    Bądź przy rozmowie zdecydowany (ale też tak nie do końca, żeby zostało
    miejsca na niuanse i eufemizmy), bardzo grzeczny (nie na huki, bo się
    nie uda), podkreślaj "nie chcem ale muszem"... I nie przesadzaj z
    superlatywami przeciwnika, bądź delikatny :)
    Ja ze Sferią niedługo tak zagadam (w pokojowej jednak sprawie),
    zobaczymy, co powiedzą.

    PS. A może skombinuj jakąś bramkę VOiP-ową i nie baw się w telefon UPC?

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 5. Data: 2009-11-10 15:14:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Lojalka jest?
    > Jak nie ma, to delikatnie zasugeruj (nawet jeśli to nieprawda i BMT!),
    > że w Twojej okolicy chodzi Aster i oferuje telefon za 20 zyla abo, z
    > zaledwie roczną lojalką,

    Tak przy okazji, czy ja dobrze kojarzę, że zgodnie z nowym unijnym
    pakietem telekomunikacyjnym (czy jak to się nazywa) żaden operator
    nie będzie mógł zawierać umów z abonentem wiążących (pod groźbą kar
    umownych) na dłużej niż 12 miesięcy?

> [...]
    > do Astera załatwiać". Dwa razy ratowało mi to tyłek z nienajciekawszej
    > sytuacji. (W tym raz na pewno chciałem to zrobić, co mówiłem)

    Nie mam zbyt dużego doświadczenia z operatorami. Można by mnie trzymać
    w gablocie w Sevres jako wzorzec lojalnego abonenta. Ale straszyć,
    straszyłem. Przez ponad rok straszyłem personel TPSA możliwością zmiany
    operatora. Nawet nie w ten sposób, że "sąsiad poszedł do konkurencji
    i sobie chwali", tylko "ja też bym chciał żeby działało tak dobrze jak
    u sąsiada, który jest zadowolony z TP, więc jeśli nie znajdę żadnego,
    operatora który mi tak zrobi, to w ogóle zrezygnuję z linii". Akurat
    w tej firmie nie przynosi to żadnego skutku. Odważni goście, tak łatwo
    ich nastraszyć się nie da. Czy TP jest jedna jedyna wyjątkowa firma,
    która tam ma?

    -- Jarek

    PS
    W dziesięć dni po przeniesieniu numeru do innej firmy zadzwonił jakiś
    wesoły koleś z TP z pytaniem, czy bym nie chciał zpowrotem wrócić na
    łono. Usłyszał, że choćby z poprzednich rozmów i korespondencji powinni
    wiedzieć jak bardzo nie lubię zmieniać co chwilę operatorów.

    --
    JA SIĘ NIE BOJĘ BRACI ROJEK,
    no bo jak się braci bać?

  • 6. Data: 2009-11-10 15:21:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

  • 7. Data: 2009-11-10 15:22:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhfj0qb.9h1.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> [...]
    > operator
    > nie będzie mógł zawierać umów z abonentem wiążących (pod groźbą

    Poczekamy zobaczymy jak sie skonczy.

    Byc moze tak jak na zachodzie - nie ma telefonow za zlotowke, sa za
    stowke [euro], i 50 euro bonusu rozlozone na 12 miesiecy .. a w
    stacjonarnych wroci oplata instalacyjna :-)

> [...]
    > straszyć,
    > straszyłem. Przez ponad rok straszyłem personel TPSA możliwością

    Ja do najblizszej skrzynki Dialogu mialem 15 cm.
    Dialog jakos nie potrafil zlozyc zachecajacej oferty :-)

    Zdecydowanie jest ich wiecej.

    J.

  • 8. Data: 2009-11-10 15:38:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Poczekamy zobaczymy jak sie skonczy.
    >
    > Byc moze tak jak na zachodzie - nie ma telefonow za zlotowke, sa za
    > stowke [euro], i 50 euro bonusu rozlozone na 12 miesiecy .. a w
    > stacjonarnych wroci oplata instalacyjna :-)

    To by mi się nawet podobało.

    > Ja do najblizszej skrzynki Dialogu mialem 15 cm.
    > Dialog jakos nie potrafil zlozyc zachecajacej oferty :-)

    Może tacy skromni i nieśmiali? Ja o co innego pytałem.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2009-11-10 16:56:41
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:28:14 +0100, Sempiterna napisał(a):

    > Lojalka jest?

    Jest. Ale to nie żaden problem. Potrzebuję po prostu mieć stabilnie
    działający telefon. I nawet kwestia zapłacenia 650zł kary umownej mnie nie
    przeraża. Zawsze później mogę się z nimi użerać na drodze cywilnej.

> [...]
    > poniedziałek idziesz do Astera załatwiać". Dwa razy ratowało mi to tyłek
    > z nienajciekawszej sytuacji. (W tym raz na pewno chciałem to zrobić, co

    Tak, tylko że pracownik techniczny który odbiera zgłoszenie ma w głębokim
    poważaniu utrzymanie klienta przy firmie.

> [...]
    > nie uda), podkreślaj "nie chcem ale muszem"... I nie przesadzaj z
    > superlatywami przeciwnika, bądź delikatny :)

    Ja już z nimi osiem miesięcy walczyłem żeby internet dobrze chodził.
    Pomogło dopiero 30-stronicowe pismo z listą awarii z monitoringu i groźba
    wypowiedzenia umowy.

    > PS. A może skombinuj jakąś bramkę VOiP-ową i nie baw się w telefon UPC?

    Zależy mi na stabilności działania telefonu. Niestety, sam pracowałem u
    operatora VoIPowego jakiś czas temu i znając sprawę z drugiej strony, nigdy
    nie zdecyduje się na VoIP jako podstawowy środek komunikacji.

    Chwilowo jestem w o tyle komfortowej sytuacji że umowa z ftp nie wygasła
    więc mam siłę jeszcze do nich dzwonić.

    Inna sprawa że jupisi jest specyficzne. Jak działa, to działa rewelacyjnie
    i nie ma co narzekać. Jak się spieprzy, to naprawa to droga przez mękę.

  • 10. Data: 2009-11-10 17:12:06
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 14:46:47 +0100, Baseciq napisał(a):

    Dzięki wszystkim za rady. Udało mi się trafić na technika na infolinii
    który wiedział gdzie zadzwonić by problem usunąć od ręki. Niestety, są to w
    UPC przypadki jednostkowe, a szkoda.