  • 1. Data: 2007-01-11 19:19:58
    Temat: exatel - odpowiedział że nie mają mozliwości :-(
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Okazało się że mieszkam w takim miejscu że nikt oprócz TPSa nie jest w
    stanie zaoferować mi łącza symetrycznego w jakiejkolwiek postaci.

    Ile mam brać tych gów...h DSLi.

    Czy jest aż tak źle z naszymi dostawcami że nie są w stanie radiolinią
    czy jak dostarczyć mi zakończenie łącza z 20Mbit.

    Czy takie firmy ja op. GSM są w stanie zaoferować łącze symetryczne ??

    Juz straciłem siły aby szukać operatora oprócz TPSA który za 4tyś/m
    10Mbit jest w stanie mi zaoferować.

    Michał

  • 2. Data: 2007-01-11 20:21:55
    Temat: Re: exatel - odpowiedział że nie mają mozliwości :-(
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <eo62l6$90c$1@news.onet.pl> Michal Sz napisał(a):

    > Juz straciłem siły aby szukać operatora oprócz TPSA który za 4tyś/m
    > 10Mbit jest w stanie mi zaoferować.

    TKTelekom, GTS Energis, CDP, Netia. Najlepiej jak byś to powiązał z zakupem
    głosu to wtedy by się napewno bardziej starali :-)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 3. Data: 2007-01-15 09:26:15
    Od: m...@t...pl

    a pochwalisz sie gdzie mieszkasz ze nie ma łaczy ? to moze ci pomozemy

  • 4. Data: 2007-01-15 20:53:47
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    m...@t...pl napisał(a):
    > a pochwalisz sie gdzie mieszkasz ze nie ma łaczy ? to moze ci pomozemy

    Zachodniopomorskie Barlinek, oprócz TPSa nie ma nic.

    Michał

  • 5. Data: 2007-01-15 22:09:09
    Od: m...@t...pl

    a satelitarnie nic ? niemożliwe ? tktelekom tez ?

  • 6. Data: 2007-01-15 22:29:32
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Michal Sz napisał:

    > Zachodniopomorskie Barlinek, oprócz TPSa nie ma nic.

    Daj na priv ile i czego potrzebujesz.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 7. Data: 2007-01-15 23:37:47
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > a satelitarnie nic ? niemożliwe ? tktelekom tez ?
    jak dobrze pamietam nie ma tam linii kolejowej. satelita to nie jest powazne
    lacze.

    p.s.
    mam rodzine w okolicy i pare razy w roku bywam w Barlinku, Pelczycach i
    okolicy :)
    --
    Robert CyberM

  • 8. Data: 2007-01-16 15:58:27
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Robert CyberM napisał(a):
> [...]
    > lacze.
    >
    > p.s.
    > mam rodzine w okolicy i pare razy w roku bywam w Barlinku, Pelczycach i
    To znaczy Robercie że w tej okolicy nie ma na co liczyć ??

    Zapraszam w nasze strony, konkretnie do Pełczyc między innymi tu też
    szukam czegoś innego niż TPSA.

    Michał