  • 11. Data: 2012-10-19 17:33:48
    Temat: Re: prośba o podpowiedź (JS + CSS)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    spokojnie, g... nie używam...

    a jak jesteście tacy mądrzy to zaatakujcie dwpe... to jest dopiero (coś)....

    może Ktoś widział jakieś opisy?
    znalazłem tylko to:
    http://filamentgroup.com/dwpe/
    piszą tam o książce, zassałem tą książkę, ale to jakiś totalny kosmos... a
    nawet nie wiem czy to o czymś przydatnym w korzystaniu.... HELP!

  • 12. Data: 2012-10-19 18:24:16
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > http://filamentgroup.com/dwpe/
    > piszą tam o książce, zassałem tą książkę, ale to jakiś totalny kosmos...

    Jak na razie, to totalny kosmos jest dla ciebie we wszystkim co jest
    związane z programowaniem (mam na myśli nie tylko tą grupę, inne na
    które piszesz również). Masz problem z rzeczami banalnymi (których
    gotowe rozwiązania można znaleźć w google w ciągu 5 sekund).

    > a nawet nie wiem czy to o czymś przydatnym w korzystaniu....

    A jak już coś znajdziesz, to masz problem ze zrozumieniem tego co
    przeczytałeś.

    > HELP!

    Pomógłbym ci, ale najpierw przeproś za zaśmiecanie grup dyskusyjnych
    swoimi paranojami politycznymi. Jeśli po przeproszeniu powstrzymasz się
    przez dwa lata od bredzenia i śmiecenia na grupach, być może ktoś
    zapomni i w końcu ktoś ci pomoże w zrozumieniu podstaw programowania, co
    może się okazać zadaniem karkołomnym - ty nie rozumiesz spraw
    elementarnych nie tylko programistycznych.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 13. Data: 2012-10-19 18:37:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobra, dwpe i siedzę cicho

  • 14. Data: 2012-10-19 19:03:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a nie zapytasz dlaczego ja o to wszystko pytam? bo wynoszę się powoli na
    swoje forum... albo szybciej albo wolniej...

  • 15. Data: 2012-10-19 21:43:33
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    > a nie zapytasz dlaczego ja o to wszystko pytam? bo wynoszę się powoli na
    > swoje forum... albo szybciej albo wolniej...

    Jakiś czas temu zasugerowałem Ci byś:

    1) użył Google, zanim zapytasz,
    2) pokaż grupie linki, z których korzystałeś podczas poszukiwania rozwiązań,
    3) podaj słowa kluczowe którymi posłużyłeś się w Google (często
    wystarczy podpowiedź kogoś odnośnie słów kluczowych), i wreszcie
    4) przygotował przykład działający w internecie (np. na
    http://jsfiddle.net/), który można podejrzeć.

    Minęło trochę czasu a postępu jak nie widać, tak nie widać. Nie oczekuj
    więc, że ktokolwiek będzie chętny Ci pomóc. Szczególnie osoby, które
    tutaj (i nie tylko) zaglądają dość często i widzą, że nie wyciągasz
    absolutnie żadnych wniosków, nie pokusiłeś się o choćby odrobinę
    wysiłku, by zmienić sposób komunikacji. A jeśli nikt Ci nie odpowiada na
    Twój post na grupie, to przyjmujesz postawę pretensjonalną.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 16. Data: 2012-10-21 22:20:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziękuję wszystkim za pomoc,
    ale może Ktoś mi powie czy coś takiego ma prawo działać w IE?
    wybrano=document.getElementById("wybrano");
    if (wybrano.value=="www"){
    bo nie działa...

  • 17. Data: 2012-10-21 22:32:55
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > dziękuję wszystkim za pomoc,
    > ale może Ktoś mi powie czy coś takiego ma prawo działać w IE?
    > wybrano=document.getElementById("wybrano");
    > if (wybrano.value=="www"){
    > bo nie działa...

    Nie działa, bo znowu zaśmieciłeś pl.praca.dyskusje.

  • 18. Data: 2012-10-21 22:39:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    trzeba mieć coś z życia... bo "ja podobno to nie"...

  • 19. Data: 2012-10-21 22:48:43
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    > dziękuję wszystkim za pomoc,
    > ale może Ktoś mi powie czy coś takiego ma prawo działać w IE?
    > wybrano=document.getElementById("wybrano");
    > if (wybrano.value=="www"){
    > bo nie działa...

    var wybrano = document.getElementById("wybrano");
    var value = wybrano.options[ wybrano.selectedIndex ];

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 20. Data: 2012-10-21 22:51:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobra, to działa: pom=wybrano.options[wybrano.selectedIndex].text;

    teraz zagadnienie: jak zrobić zmienną globalną mówiącą o tym czy mamy do
    czynienie z IE, czy innym? albo jak wykryć IE?